چاپ کد خبر: 138971
14 فروردین 1403

فال حافظ امروز ۱۵ فروردین/ خم ابروی تو در صنعت تیراندازی

حافظ

فال حافظ امروز خود را در اول فارس بخوانید

فال حافط با غزل شماره ۱۲۵ از دیوان حافظ

شاهد آن نیست که مویی و میانی دارد
بنده طلعت آن باش که آنی دارد

شیوه حور و پری گر چه لطیف است ولی
خوبی آن است و لطافت که فلانی دارد

چشمه چشم مرا ای گل خندان دریاب
که به امید تو خوش آب روانی دارد

گوی خوبی که برد از تو که خورشید آن جا
نه سواریست که در دست عنانی دارد

دل نشان شد سخنم تا تو قبولش کردی
آری آری سخن عشق نشانی دارد

خم ابروی تو در صنعت تیراندازی
برده از دست هر آن کس که کمانی دارد

در ره عشق نشد کس به یقین محرم راز
هر کسی بر حسب فکر گمانی دارد

تعبیر فال حافظ شما:

در انتخاب یار دقت بسیار کن و به کسی دل ببند که انسانی واقعی است. به دنبال سیرت نیکو باش که صورت نیکو فناشدنی است. در گفتار و کردار خود دقت کن و هر چیز را در وقت و جای خودش بازگو نما. اکنون که فرصت داری به فکر آینده باش چون تا چشم بر هم بزنی بهار عمر به خزان تبدیل شده و تو هیچ توشه ای برنگرفته ای.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت اول، چهارم و هفتم زیبا فرموده است:
* آن زیبا نمی باشد که مویی مشکین و دلربا و کمری باریک و موقر دارد، بلکه دلبسته به مهر رخسار کسی باش که لطیفه ای از زیبایی دارد که غیر قابل توصیف است.
* کمان ابروی تو در تیر افکنی بر هر کمان افکنی برتری دارد.
* کسی در راه عشق به مبداء هستی بی گمان آگاه راز نشد، بلکه هر کسی به اندازه فکر و برداشت خود از عشق و معرفت آگاهی و تصوری دارد.
۲- اگر او متناسب و خوبست، شما نیز از محاسن عدیده ای برخوردار می باشید که باید ارزش و اهمیت خود را دست کم نگیرید. هزاران نفر خواستار لطف و ملاحت شما هستند ولی متاسفانه شما اجازه ابراز به آنها نداده اید. پس با اندیشه عمل کنید که زمان بر وفق مراد شما می باشد و بیش از این خود را زبون او جلوه ندهید.
۳- از اینکه همه را محرم اسرار خود می دانید، چندان کار خوبی نمی باشد زیرا سخنان شما را حمل بر غرور و تکبر می کنند. در حالی که شما با خلوص نیت سخن می گویی. از زندگی خوبی برخوردار هستید. آن را با مسائل پیش پا افتاده خراب نکنید.
۴- این نیت با کمی حوصله و دور اندیشی و سرعت عمل و دقت کاملاً قابل اجراست و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. مسافر حالش خوبست ولی درکارش گره افتاده که برطرف می شود. بیمار به حال خود می ماند. خرید و فروش و تغییر شغل و مکان ضرورتی ندارد.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: هنرمند، خوشگذران، حساس، رفیق باز، اهل مسابقه و رقابت، مخترع، دقیق، عاشق جمع و پرحرف./ارد ۲

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار