چاپ کد خبر: 120814
22 شهریور 1402

نحوه شهادت ۱ مامور پلیس و از فرزندان استان فارس در هرمزگان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان از آسمانی شدن مامور انتظامی اهل فسا در شهرستان سیریک خبر داد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از آسمانی شدن مامور انتظامی اهل فسا در شهرستان سیریک خبر داد.

به گزارش اول فارس،سرهنگ «موسی عرب» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی هرمزگان صبح امروز (چهارشنبه) در تشریح خبر شهادت مأمور انتظامی در هرمزگان اظهار داشت: در ساعت ۹ صبح مورخه (۱۴۰۲/۰۶/۲۱) مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید «سیاوشی مهربونجی «شهرستان سیریک در محور سیریک – جاسک به یکدستگاه تریلی حامل کالای قاچاق مظنون و دستور ایست صادر کردند.

سرهنگ عرب تصریح کرد: راننده خودرو با بی توجهی به ایست مأمورین از محل متواری و از محوطه ایست و بازرسی خارج شد که در این حین دو نفر از مأمورین با موتورسیکلت اقدام به تعقیب خودرو کرده که برابر مقررات اقدام به هشدار ایست دادند که متأسفانه توجهی نکرده و پس از حدوداً ۱۴ کیلومتر در حوالی روستای گتان در حوزه شهرستان جاسک به خودروی موصوف نزدیک که متأسفانه راننده خودرو حدوداً دو کیلومتر از مسیر با حرکات مارپیچ از ادامه مأموریت همکاران ممانعت کرده که در نهایت از لاین خود خارج و به لاین مخالف آمده و قصد زیر گرفتن مأموران را داشته که نظامیان مذکور به دلیل انسداد جاده به سکوی سیمانی پل برخورد کرده اند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: در این حادثه، هر دو مأمور مجروح و یکی از آنان به هویت ستوانیکم «علی اولاد حسین» به علت شدت جراحات وارده در صحنه، به فیض شهادت نائل شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه، علت تامه حادثه در دست بررسی کارشناسان مربوطه است از دستگیری راننده تریلی و توقیف خودرو خبر داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، ضمن تسلیت به خانواده این شهید والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان هرمزگان و فارس عنوان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، «ستوانیکم علی اولاد حسین» اهل شهرستان فسا استان فارس است.

راستکی توفیق دوچرخه سواری با بیدود چطور از شیرازیا سلب شد؟

جریمه ۲۵ میلیاردی [شاید] برای شرکت بسته‌بندی گوشت‌ وارداتی/بازرس جان گوشت‌ تنظیم بازاری کجا هست ؟!

بهترین راه پرورش گل واقعا قشنگ و همیشه سبز « دراسنا » در آپارتمان

سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

 کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار