چاپ کد خبر: 32924
2 مرداد 1399

ماجرای باند کلاهبرداران بانکی به ریاست یک زن در ممسنی

 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس، از دستگیری ۳ نفر در شهرستان “ممسنی” خبر داد و گفت آنها اقدام به کلاهبرداری ۵۰ میلیارد ریالی کرده بودند.

به گزارش اول فارس، سرهنگ احمدرضا استوار، گفت: در پی وصول چند فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری از طریق اخذ تسهیلات بانکی کم بهره، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که خانمی با نفوذ در یکی از بانک‌های دولتی‌ و با ترفندهای متقلبانه و با همکاری ۲ نفر از کارمندان متخلف، شهروندانی که نیاز به وام فوری داشته‌اند را فریب داده و پس از اخذ مبلغ توافقی وام(۳۰ میلیون تومان)، مبلغ ۲۰ میلیون تومان را اضافه بر مبلغ اصلی وام به حساب خود واریز می‌کرده است و وام گیرنده را مجبور به پرداخت اقساط سنگین می‌کرده است.

سرهنگ “استوار” با اشاره به اینکه در این خصوص از ۱۹ شهروند مبلغ ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری شده است، افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند متهم و ۲ نفر از کامندان متخلف بانک مربوطه را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه و مواجه شدن با مستندات و ادله پلیس به جرم خود اقرار کردند، گفت: افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

عضوکانال اول فارس در واتساپ شوید

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس به شهروندان هشدار داد از اعتماد بیش از حد به دیگران و افراد ناشناس بپرهیزند و در اخذ تسهیلات بانکی دقت لازم را داشته باشند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مسعود گمنام پنجشنبه , ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸

تا اخر با رهبرم هستیم

آخرین اخبار