چاپ کد خبر: 10351
1 مرداد 1398

ماجرای کلیپ قائم مقام باشگاه قشقایی شیراز

باشگاه قشقایی

 ماجرای کلیپ پخش شده در فضای مجازی که ادعا شده بود قائم مقام باشگاه قشقایی شیراز قصد پول گرفتن از یک بازیکن را دارد با روایت این مسئول وارد فاز دیگری شد چون او می گوید کلیپ را برای بردن آبرویم و گرفتن باج، مخفیانه ضبط کرده اند.

به گزارش اول فارس ، در این کلیپ گفته شده که اسماعیل سرهنگیان قائم مقام باشگاه قشقایی شیراز درخواست ۱۰۰ میلیون تومان برای جذب بازیکن مورد نظر کرده است اما تصویر این بازیکن مشخص نیست.
جوابیه اسماعیل سرهنگیان قائم مقام باشگاه قشقایی شیراز در مورد این موضوع نیز در یک کلیپ از طریق روح الله نجف پور مدیرعامل این باشگاه در اختیار خبرنگار ایرنا قرار گرفت زیرا خبرنگار این رسانه با مدیرعامل باشگاه قشقایی تماس گرفت و او اظهارات قائم مقام را برای ایرنا ارسال کرد.

جدی نگفتم 
اسماعیل سرهنگیان گفته است: این ویدیو به صورت مخفیانه و بدون اطلاع من و در تضاد با حفظ حریم شخصی در دفتر کارم تهیه شده و این کار از نظر قانونی جرم است و از شخص مورد نظر شکایت می کنم و تا آخر هم پیگیر هستم.
وی افزود: در این ویدئو در حال دست انداختن شخص مورد نظر هستم و صحبت‌هایم اصلاً جدی نبود. چرا که سمت من در باشگاه قائم مقام است و حق امضای قرارداد با بازیکنان را ندارم و فقط مدیرعامل می‌تواند این کار را انجام دهد.
سرهنگیان اظهار داشت: اگر چنین زد و بندی صورت گرفته بود و من پولی دریافت کرده بودم آن بازیکن مورد نظر باید با ما قرارداد امضا می‌کرد و چنین بازیکنی در فهرست تیم ما وجود ندارد.

پخش کن ، باج نمی دهم 
قائم مقام باشگاه قشقایی با اظهار اینکه آن شخص بدون اجازه از حریم شخصی من فیلم گرفت ادامه داد: شخص کلیپ ساز پیام فرستاد که اگر ۷۰۰ میلیون تومان به حسابم واریز نکنی، فیلم را پخش خواهم کرد و آبرویت را می‌برم

قائم مقام باشگاه قشقایی شیراز ادامه داد: من هم گفتم ویدئو را پخش کن اما باج نمی دهم.
سرهنگیان گفت: سال‌ها در فوتبال ایران حضور دارم و هیچ وقت سراغ اینگونه مسائل نرفتم و این موضوع را از طریق مراجع قضایی دنبال خواهم کرد.
تیم فوتبال قشقایی شیراز چندی پیش برای حضور در لیگ دسته یک کشور با اسماعیل سرهنگیان صاحب امتیاز باشگاه استقلال جنوب تهران مشارکت کرد و مقرر شد تمرینات تیم قشقایی به تهران منتقل اما بازی های این تیم در لیگ دسته یک در شیراز برگزار شود.
تیم های قشقایی و فجر سپاسی شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال ایران هستند.رقابت های فصل جدید لیگ دسته یک کشور از اواخر شهریور ماه ۹۸ با شرکت ۱۸ تیم آغاز می شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار