چاپ کد خبر: 29583
18 خرداد 1399

ماجرای کلیپ کشف کارت هدیه های منتسب به بنیاد مستضعفان در شهرستان دنا

دادستان شهرستان دنا گفت: این موضوع و کلیپ مورد نظر مورد بررسی قرار گرفته است، هیچ شبهه مالی وجود ندارد، و مستندات آن موجود است.

کارتهدیه بنیاد مستضعفان در روستای میمند

به گزارش اول فارس، در پی انتشار یک کلیپ  ویدئویی در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد ، که در آن تعداد زیادی کارت هدیه را نشان داده میشود ، در این کلیپ فردی کارت های هدیه را رو به دوربین نشان می دهد و اذعان دارد این کارت های هدیه ی بنیاد مستضعفان است که در یک بنگاه همه کارت ها خالی شده و سواستفاده مالی رخ داده است. همچنین شایعه شده است که، این ویدئو در روستای میمند استان کهگیلویه و بویراحمد ضبط شده است، هر چند، در ویدئو هیچ سخنی از اینکه این ویدئو مربوط به چه جایی است گفته نمی شود.
بر اساس این گزارش، دادستان شهرستان دنا در واکنش به این موضوع  گفت: این موضوع و کلیپ مورد نظر مورد بررسی قرار گرفته است، هیچ شبهه مالی وجود ندارد و اتفاقی نیفتاده است.
غریب پور در ادامه گفت: جریان از این قرار است که این کارت ها به یکی از روستاهای یکی از استان های همجوار داده شده تا میان مردم کم درآمد توزیع شود، اما دست اندرکاران پیشنهاد می دهند به دلیل کم سوادی مردم، استفاده از کارت هدیه برای این افراد سخت است، از همین روی دست اندرکاران به ازای کارت ها، بسته های معیشتی خریداری کرده و میان مردم توزیع کرده اند.
غریب پور اظهار کرد: مشخصات افرادی که به ازای کارت ها بسته های معیشتی خریده اند موجود است، مستندات نیز برای ما ارسال شده و هیچ شبهه مالی نیز وجود ندارد.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۶:۳۸

کاش می گفتند چه کسی یا کسانی این کارتها از هدیه داده ؟ چرا فقط در میمند ؟ یعنی فقط میمند فقیر داشته ؟ کارت بنیاد مستضعفان آیا به همه فقرا داده شد ؟ یا اینکه عده ای خاص کارت هدیه دریافت کرده اند ؟ مبلغ این کارتها هر کدام چقدر بوده است ؟
اگرچه به همه مردم کم درآمد یارانه معیشت ۳۰۰ هزارت داده شد در چند نوبت .اما این کارتها هدیه ندیدیم ؟

آخرین اخبار