چاپ کد خبر: 69764
12 مهر 1400

مدعی نمایندگی رهبری در امور عتیقه ،پیش فروش مسکن و خودرو بازداشت شد

متهم غصب و جعل عنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری و وزارت اطلاعات که در قالب کارشناس عتیقه و پیش فروش مسکن و خودرو به صورت غیر قانونی فعالیت داشت، در استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

راننده اسنپ بازداشتی

به گزارش اول فارس، با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) فردی به نام رضا همتی حاجی پور که متهم به غصب و جعل دفتر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و وزارت اطلاعات بود، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفت و پس از شناسایی در استان تهران با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد و از تداوم فعالیت محرمانه اش ممانعت به عمل آمد.

رضا همتی حاجی پور بازداشت شد

بر اساس این گزارش،  نامبرده با منتسب کردن خود به عنوان نماینده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و وزارت اطلاعات، در قالب کارشناس عتیقه، زیرخاکی، دفینه و پیش فروش مسکن و خودرو، به بهانه اینکه سود حاصله از این راه صرف تولید ملی، مسکن محرومان و واگذاری خودرو و امورات دیگر خواهد شد، برای اغفال و کلاهبرداری از افراد مختلف و مالکان زمین اقدام می‌کرده است.

برابر اعترافات و مستندات پرونده متهم با سوءاستفاده کردن از اسناد، مکاتبات، پیامک و نرم افزار‌های جعلی از طریق سرشاخه‌های مختلف در سراسر کشور، بیش از ۱۰۰۰ نفر را فریب داده و مبالغ زیادی از مالباختگان و فریب خوردگان کلاهبرداری کرده است.

بر همین اساس پس از دستگیری، حساب‌های نامبرده مسدود و جهت رسیدگی پرونده تحویل مرجع قضایی گردید.

وزارت اطلاعات اعلام کرده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) با هر گونه جعل و سوء استفاده از عناوین نهاد‌های حاکمیتی و امنیتی، بدون اغماض برخورد خواهد کرد و ملت شریف و عزیز ایران هم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار