چاپ کد خبر: 127328
13 آذر 1402

مدیرعامل پیام‌رسان سروش بازداشت شد

سایت خبری مشرق در خبری اختصاص اعلام کرد مدیرعامل پیامرسان سروش، به اتهام فراهم‌کردن بستر انتشار محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی بازداشت شده است.

سروش
به گزارش اول فارس، سایت مشرق در خبری اختصاصی  اعلام کرد فرهاد مرادی مدیرعامل پیام‌رسان سروش بازداشت شده است.

طبق این خبر، اتهام وی فراهم‌کردن بستر انتشار محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی بوده و پس از عدم توجه به تذکرات و مکاتبات نهادهای نظارتی و فضایی بازداشت شده است.

هنوز جزئیات بیشتری در این خصوص اعلام نشده است اما  بعد از آنکه چندبار  مرادی توسط قوه قضاییه احضار شده است، به دلیل عدم مراجعه، برای وی حکم جلب صادر شده و بازداشت شده است.

در این ارتباط تسنیم نوشت:

مدیرعامل یکی از پلتفرم‌های ایرانی پس از عدم توجه به احضار قضایی بازداشت شد. تذکرهای مکرر و چندین باره به او برای چاره‌اندیشی در رابطه با انتشار محتوای غیراخلاقی و انتشار تصاویر مستهجن با بی‌توجهی روبرو شده است.

 تذکرهای مکرر و چندین باره به مدیرعامل یکی از پلتفرم‌های ایرانی برای چاره‌اندیشی در رابطه با انتشار محتوای غیراخلاقی و انتشار تصاویر مستهجن با بی‌توجهی این پلتفرم همراه بود، در پی این موضوع مقام قضایی در ۲ نوبت از مدیرعامل این پلتفرم برای این مهم دعوت کرد که با بی‌توجهی فرد مورد اشاره همراه بود.

بنا بر این گزارش، در سامانه ابلاغ قضایی برای مدیرعامل این پلتفرم احضاریه صادر شد که با وجود مشاهده ابلاغیه، مدیرعامل این پلتفرم از مراجعه به مرجع قضایی امتناع کرد. پس از امتناع مدیرعامل این پلتفرم ایرانی برای حضور نزد مقام قضایی سرانجام دستور جلب وی صادر شد.

پس از جلب مدیرعامل این مجموعه عناوین اتهامی تسهیل دسترسی به محتوای مستهجن و فراهم کردن موجبات فساد از طریق بسترسازی و عدم نظارت منتهی به اشاعه فحشا به وی تفهیم شد.

وی در حال حاضر و پس از تفهیم اتهام با قرار وثیقه آزاد است.

اول فارسTV | پهباد های خانواده شاهد ایران را بشناسید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار