چاپ کد خبر: 73361
10 بهمن 1400

مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان فارس منصوب شد

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی ، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان فارس منصوب شد

به گزارش اول فارس با حکم رستم قاسمی ویزر راه وشهرسازی ، محمود رضا طالبان بعنوان مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس منصوب شد.

محمودرضا طالبان 2عکس

محمودرضا طالبان تحصیلات دانشگاهی خود در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را به ترتیب در رشته مهندسی راه و ساختمان و رشته شهرسازی به پایان رسانده و هم‌اینک نیز در مقطع دکتری در رشته شهرسازی در مرحله دفاع از رساله است.
از جمله سوابق اجرایی مدیر کل جدید راه و شهرسازی فارس می‌توان به معاون فنی و کارشناس دفتر فنی استانداری فارس، شهردار لارستان، مدیر طرح توسعه دانشگاه صنعتی شیراز، شهردار منطقه تاریخی و فرهنگی شیراز، مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس، نایب رئیس شورای چهارم شهر شیراز و مدیر عامل شرکت ارگ مسکن جنوب (هلدینگ ساختمانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی) اشاره کرد.
طالبان در دوران خدمت خود در مجامع فنی و مهندسی از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس عضویت داشته و همچنین بازرس انجمن صنفی انبوه سازان استان فارس نیز بوده است.

بر اساس این گزارش مراسم تودیع جعفر زاهدی و معارفه محمود رضا طالبان بعنوان مدیران کل سابق و جدید راه و شهرسازی استان فارس  روز دوشنبه ۱۱ بهمن در شیراز برگزار می شود.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳

بسلامتی همشهری …. .خوبه حالا قوم و خویش بازی ها ….داره شروع میشه

آخرین اخبار