چاپ کد خبر: 126095
26 آبان 1402

مرد بندرعباسی با رب گوجه و چند راننده به چه ثروتی رسید !

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: یک متهم با ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری در صادرات رب گوجه فرنگی با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان در استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

 رب گوجه

به گزارش اخبار حوادث هرمزگان | اول فارس ، سردار علی اکبر جاویدان شامگاه پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: درپی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مبنی بر این که عمده فروشی موادغذایی داشته و شخصی به هویت «سجاد. م» تحت عنوان صادر کننده مواد غذایی به کشور عراق چندین مرتبه از آن‌ها محموله رب گوجه جهت صادرات به کشور عراق خریداری و پول را پرداخت کرده است.

وی بیان کرد: پس از جلب اعتماد مجدد درخواست ۲ کامیون رب گوجه فرنگی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال برای صادرات به کشور عراق را کرده که هر ۲ کامیون برای وی ارسال شد.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متهم با همدستی راننده کامیون ها با اقدام متقلبانه بدون پرداخت هیچ گونه وجهی بارِ رب گوجه فرنگی را تحویل و سپس متواری شده اند.

وی گفت: پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت که با یک سری اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، پس از چندین روز تلاش بی وقفه و شبانه روزی در نهایت مخفیگاه متهم متواری در استان کرمانشاه شناسایی شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: اکیپی از کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با هماهنگی و اخذ نیابت قضایی به محل اختفا متهم متواری در استان کرمانشاه اعزام که با اقدامات گسترده اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های ویژه در محل های تردد احتمالی متهم، نهایت متهم در حین تردد با خودرو سواری شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگرانه دستگیر و پس از انجام تشریفات قانونی به بندرعباس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان این که در خصوص این مورد کلاهبرداری تاکنون ۲ مالباخته و شاکی شناسایی شده است، تصریح کرد: متهم در بازجویی های فنی بعمل آمده به ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرده و حاضر به جبران خسارت مالباختگان گردید که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد. “ایرنا ”

سیم کارت ۵G روش جدید کلاهبرداری که باید فورا تماس را قطع کنید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار