چاپ کد خبر: 6140
20 فروردین 1398

معرفی رئیس جدید اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان فسا

محمد حسین رستمیان به ریاست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان فسا منصوب شد.

رئیس اداره تعاون فسا معرفی شد

به گزارش اول فارس از فسا، فرماندار ویژه فسا در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال نیاز به یک همت جمعی است و همه نگاه‌ها باید به سمت این اتفاق مهم و رونق تولید و سرمایه‌گذاری هدایت شود؛  قطعا متولیان امر اشتغال،  فراتر از گذشته در صدد تحقق این هدف اقدامات عملی در این حوزه انجام می‌دهند.

سلیمان کرمی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات استاندار فارس مبنی بر لزوم توجه مسوولین امر به بحث اشتغال با استفاده از ظرفیت های موجود،  اجرای طرح‌های ابلاغی از جمله طرح هر بنگاه یک شغل و ایجاد حداقل یک بنگاه با ظرفیت ۲۰۰ نفر شغل در طول سال و توجه به سرمایه گذاری‌های خارجی و … باید در دستور ویژه کارگروه اشتغال قرار گیرد و هر سه ماه کلیه فعالیت‌های دستگاه‌های متولی ارزیابی و میزان اشتغال واقعی و پایدار باید مشخص و اعلام شود.

وی عنوان کرد: اقدامات و فعالیت‌های ملموس و عینی موجود در مسیر اشتغال و جذب سرمایه گذاران و تسهیل در روند انجام کار در این چند ساله اخیر نشانگر تلاش بی‌وقفه متولیان حوزه‌های اقتصادی و اشتغال در سطح شهرستان است که این روند در سال جاری با شدت و تحرک بیشتری تداوم می‌یابد.

فرماندار ویژه فسا اضافه کرد: همچنین ایجاد جوّ منفی و بی اساس در فضای مجازی توسط افرادی هدایت شده و مغرض ، نمی‌تواند خللی در اراده و توان و مسیر خدمتی خادمین مردم فراهم کند.

در پایان این جلسه نیز  محمد حسین رستمیان به عنوان رییس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فسا معرفی شد و از خدمات حبیب الله ذبیحی نیز تقدیر به عمل آمد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار