چاپ کد خبر: 131413
22 دی 1402

مهران مدیری کارش به جادوگری و رمالی کشید

محمود کلاری کارگردانی که پس از ۲۲ سال دوری از عرصه کارگردانی، حالا با فیلم جدیدش با نام «تابستان همان سال» به سینما بازمی گردد.فیلم «تابستان همان سال» درباره رمال آیینه بینی است که مهران مدیری نقش آن را ایفا می‌کند و قرار است در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شود.

مهران مدیری

به گزارش اول فارس، «تابستان همان سال» عنوان تازه‌ترین ساخته محمود کلاری در مقام کارگردان است که قرار است در جشنواره چهل و دوم از آن رونمایی شود، مهران مدیری در این فیلم ایفاگر نقش یک رمال پیر است.

جزئیات فیلم «تابستان همان سال»

محمود کلاری سال گذشته و بعد از گذشت ۲۲ سال از ساخت آخرین فیلمش تصمیم گرفت تا سومین فیلم سینمایی خود با نام «همچون در یک آینه» را به تهیه‌کنندگی علی اوجی جلوی دوربین ببرد. این فیلم در سکوت خبری وارد مرحله تولید شد و به تازگی و بعد از انتخاب آن برای حشور در بخش مسابقه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از داستان و بازیگرانش رونمایی شد.

مهران مدیری و محمود کلاری

در فیلم جدید محمود کلاری که به تازگی به «تابستان همان سال» تغییر نام داده علی شادمان نقش اصلی را بازی می‌کند. کنار او بازیگرانی چون فریبا نادری، سمیرا حسن پور، صابر ابر، پژمان بازغی به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم مهران مدیری هم به عنوان بازیگر حضور دارد. او عهده دار نقش یک رمال پیر است که با گریمی متفاوت جلوی دوربین می‌رود.

ترانه جدید ۲ بازیگر معروف سریال پایتخت معروف شد

این فیلم با نام فعلی تابستان همان سال درباره رمال آیینه بینی است که مهران مدیری نقش آن را ایفا می‌کند. داستان فیلم به پسر بچه هفت ساله ای میپردازد که پیش رمالی میرود تا دزد طلاهای عمه اش را از آینه شناسایی کند. غافل از آنکه چیزهایی میگوید که خانواده را با چالش های زیادی رو به رو می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار