چاپ کد خبر: 114021
20 خرداد 1402

موتورسیکلت های میلیاردی در فارس به مقصد نرسیدند+عکس

نیروی انتظامی استان فارس از کشف سه دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان در مناطق مختلف استان فارس خبر داد.

توقیف موتورسیکلت ۱۰ میلیاردی در “ممسنی”

فرمانده انتظامی “ممسنی” از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محمد نیکبخت” در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی ممسنی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود اقدام به نگهداری موتورسیکلت سنگین می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

113

وی افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی “ممسنی” با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه مالک پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ “نیکبخت” خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی و قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

موتورسیکلت قاچاق ۵ میلیاردی روانه پارکینگ شد

فرمانده انتظامی “زرین‌دشت” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حمیدرضا صالحی فر”  در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی پاسگاه “خسویه” این فرماندهی هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان حامل موتورسیکلت سنگین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

112

وی با بیان اینکه در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که موتورسیکلت مورد نظر فاقد مدارک قانونی و قاچاق می‌باشد، افزود: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی زرین‌دشت با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه و مشکوک به قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری راکب موتورسیکلت ۷ میلیاردی در “قیروکارزین”

فرمانده انتظامی “قیروکارزین” از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

111

سرهنگ “قربانعلی روستا” در گفت‌وگو با خبرنگار ما بیان کرد: مامورین پرتلاش قیروکارزین حین گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه موتورسنگین قاچاق که در حال تردد بود مشکوک و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مذکور  را  ۷ میلیاردریال برآورد کردند، گفت: راکب برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

نظر بدهید

مرد شیرازی با ” لوازم استوک خودروهای خارجی ” سر مردم شیره مالید

صف های طولانی ، کاهش ساعت کار و تعطیلی برخی نانوایی ها در « شیراز » با هوشمندسازی آرد و نان !

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناسناس دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

خدا نکنه چیزی ازت به سرقت بره وگرنه دیگه خوابشو ببینی که پیدا شده دوبار سرم اومده که اینو میگم

ناشناس دوشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۰

ماموران آگاهی بااقدامات فنی وتخصصی متوجه شدندشخصی موتورسنگین درخانه اش حمل میکند
یک کلام بگید شخص ادم فروشی به ماموران اطلاع داد

Kingferi یکشنبه , ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

این میلیارد که راحت به زبون میاد.میگین یه جوری انگار میخواید بزارید روش این موتور ها تا ۲ سال پیش ۲۰۰ میلیون بود.بعد تشکر میکنم ازشون فقط میگیرین موتورو از دست سارق بگیرین.نه موتور باز.۵ ماه موتور آپاچی مدل ۹۸ منو سرقت کردن کشفم نشده هنوز.پیداش کنین دیگه.

آخرین اخبار