چاپ کد خبر: 16095
4 آبان 1398

تنش درنشست غلامرضا تاجگردون با یک طایفه در باشت+تصاویر

n00414234 t

نشست غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت با طایفه گشین در منطقه باشت برگزار شد.

کبنا سایت محلی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداده است ، عصر جمعه ۳ آبان ماه ۹۸  نشست غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت با اهالی طایفه گشین برگزار شد که در این نشست علاوه بر حضور تعدادی از مردم برخی از مسئولان از جمله مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل گمرک، رئیس شبکه بهداشت باشت و برخی از کارکنان ادارات نیز حضور داشتند.
در این نشست بعضی از مشکلات و دغدغه‌های مردمی مطرح شد.
گفته شد؛ در این نشست به دلایل نامعلوم بین برخی از حاضرین بحث و جدل به وجود آمد، و سبب گردید که این نشست نیمه تمام رها شود. رئیس شبکه بهداشت باشت در این نشست مورد ضرب و شتم قرار گرفت.به گزارش کبنا، لازم است که مسئولان و نماینده گچساران و باشت برای اینکه همچنین رفتارهای زننده‌ای به وجود نیاید. جلسات را در یک محیط رسمی تر با ساز و کارهای اصولی برگزار نمایند.

در این ارتباط همچنین سایت صبح زاگرس نوشته است:به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  نشست غلامرضا تاجگردون با مردم یکی از طوایف شهرستان باشت با حواشی زیادی همراه بود و گویا در حاشیه این نشست همراه با جنجال بوده است.

گفته می شود دست یکی از لیدرهای غلامرضا تاجگردون در کنار این نشست شکسته و یکی از مدیران باشتی نیز کتک خورده اند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت در حاشیه این نشست کتک خورده و مورد ضرب وشتم قرار گرفته و روانه بیمارستان شهید رجایی گچساران شده است.به منظور آگاهی از جزئیات این حادثه خبرنگار صبح زاگرس به بیمارستان شهید رجایی گچساران مراجعه کرده و پس از گفتگو با رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت از جزئیات این ماجرا سوال پرسیده است.
فرشاد رستمی در گفتگو با صبح زاگرس در توضیح این اتفاق گفت: با توجه به این که از مدعوین نشست امروز نماینده شهرستان بودم برای شرکت در جلسه رفته بودم و وقتی داخل کوچه شدم و قبل از این که به محل برگزاری نشست برسم شوهر یکی از همکارانم مرا صدا زد و بعد از کمی صحبت کردن، شروع به جر و بحث کرد.رستمی ادامه داد: به نظر می رسداز قبل به دنبال این بودند که جلسه را بر هم بزنند و این درگیری را به جلسه امروز چسباندند که شلوغ بازی دربیاورند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

سلام /من نارحتم برای روزی که دانشمندی مانند دکتر تاجگردون رااز دست بدیم بعد میفهمیم که چه اشتباه کردیم تاجگردون دانشمند باشت باوی است دراخر اقای دکتر فرشاد رستمی مدیر نمونه وباغیرت است

آخرین اخبار