چاپ کد خبر: 20064
23 دی 1398

نظر«سیدقدرت حسینی» نسبت به رد صلاحیت تاجگردون: اگر او نباشد انتخابات رنگ و بوی رقابتی ندارد

ما موافق حذف هیچکس نیستیم، ضمن آنکه اگر آقای تاجگردون نباشد، انتخابات آن رنگ و بوی رقابتی را نخواهد داشت و برخی از طرفداران او شاید از این موضوع ناراحت شوند.

واکنش «سیدقدرت حسینی» به رد صلاحیت تاجگردون: موافق حذف هیچکس نیستیم

«سید قدرت حسینی بحرینی» نامزد انتخابات مجلس دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت نسبت  به رد صلاحیت غلامرضا تاجگردون واکنش نشان داد.
حسینی بحرینی با بیان اینکه لزوماً شورای نگهبان دلایل قانع کننده‌ای برای رد یا تأیید افراد خواهد داشت، گفت: ما راضی به اینکه رقبایمان رد صلاحیت شوند، نیستیم، و اگر کسی رد صلاحیت شود مقصر شورای نگهبان نیست بلکه عملکرد خود فرد باعث چنین اعمال نظری شده است.
حسینی در ادامه گفت و گو با کبنا بیان کرد: همانطور که باید انتخابات پرشور برگزار شود و مردم از میان عقاید و دیدگاه‌های مختلف انتخاب اصلحی داشته باشند، ما مایلیم در میدان انتخابات رقابت خوبی با آقای تاجگردون داشته باشیم.
حسینی در ادامه ابراز کرد: ما موافق حذف هیچکس نیستیم، ضمن آنکه اگر آقای تاجگردون نباشد، انتخابات آن رنگ و بوی رقابتی را نخواهد داشت و برخی از طرفداران او شاید از این موضوع ناراحت شوند. و البته با حضور ایشان در انتخابات باز ما هم پیروز هستیم.
حسینی در انتها گفت: آنچه که بیش از همه اینها مهم است برگزاری انتخاباتی پرشور، و البته انتخابی اصلح و شایسته در دوم اسفندماه است.

بر اساس همین گزارش، غلامرضا تاجگردون در این مرحله از فرایند انتخابات مجلس صلاحیت‌شان تأیید نشده است و او طبق قانون حق اعتراض و پیگیری دارد.
تاجگردون در یادداشت کوتاهی در خصوص عدم تأیید خود از سوی شورای نگهبان نوشت: «مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت؛ تماس‌ها و پیام‌های متعدد و دلسوزانه‌ای از طرف شما عزیزان برای این‌جانب آمده است.
امکان پاسخگویی به همه شما عزیزان نیست. این مرحله از بررسی صلاحیت‌ها یکی از مراحل قانونی است و قاعدتاً می‌بایستی این فرایند طی شود.
ضمن تشکر فراوان از این‌همه مهر و محبت شما خونسردی خودتان را حفظ کنید و بدانید دست خدا بالاتر از همه دست‌هاست و نمی‌گذارد حقی ضایع شود.»

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

اگر به امید حق تعالی آمد دیگر گدایی رای کار ساز نیست سیل خروشان مردم اجازه گدایی رای را نخواهد داد

آخرین اخبار