چاپ کد خبر: 116467
23 تیر 1402

یک شرکت برای گرانفروشی سه قلم دارو «۱۱ هزار میلیارد» ریال نقره داغ شد

یک شرکت معروف داروسازی برای گرانفروشی سه قلم دارو به پرداخت ۱۱ هزار میلیارد ریال جریمه شد.

یک شرکت معروف داروسازی برای گرانفروشی سه قلم دارو به پرداخت 11 هزار میلیارد ریال جریمه شد.
به گزارش اول فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی گفت: پرونده گرانفروشی یک شرکت معروف داروسازی به شعبه شصتم بدوی تعزیرات حکومتی استان تهران ارجاع و با توجه به مشخص نبودن ارزش ریالی، تعداد و بازه زمانی تخلف، مجدداً برای پاسخ به این سؤال‌ها به سازمان غذا و دارو بازگشت داده شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: پس از دریافت پاسخ و طبق گزارش کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه ایران، تخلف گرانفروشی سه محصول کپسول‌های نوافن، سوسپانسیون پاراکید و قطره پاراکید محرز است و شعبه رسیدگی‌کننده بر همین اساس، مدیرعامل شرکت را به تعزیرات حکومتی احضار کرد.
به گفته محسنی، این شرکت در عرضه کپسول نوافن هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال، سوسپانسیون پاراکید ۸۹ میلیارد ریال و قطره پاراکید هزار و ۱۰۳ میلیارد ریال گرانفروشی کرده است.
مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، جریمه این شرکت را ۱۱ هزار و ۱۳۴ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: سران قوا به تعزیرات حکومتی اختیار داده‌اند تا به منظور مقابله با جرائم و تخلفات حوزه بازار و بهداشتی و درمانی برای لزوم بازدارندگی مجازات، تمامی قوانین مندرج در قانون نظام صنفی و بهداشتی در همه مراتب را به میزان پنج برابر جریمه افزایش دهد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

در حوزه گرانی مسکن و خودرو و کالاهای اساسی ، هر کسی آزادانه هر قیمتی دوست داشته باشد می فروشد طرف با مدرک سیکل بدون یک ریال هزینه، به عنوان بنگاه دار یک ملک را می خرد سه ملیاردهفته بعد اقدام می کند برای فروشش ۵ ملیارد
از دومی پنج ملیارد می گیرد سه ملیاردش را می دهد فروشنده اول دو ملیاردش را به جیب می زند حالا یک پزشک اگر هزار سال عمر کند و اورژانس شیفت بدهد این قدر درآمد نخواهد داشت مالیات هم باید بدهد

آخرین اخبار