چاپ کد خبر: 71389
22 دی 1400

هتل آیکون استانبول

1 118  

هتل آیکون استانبول (Icon Istanbul Hotel) هتلی چهار ستاره است که در منطقه عثمان‌بی‌ استانبول در قرار دارد. این هتل ۴ ستاره از سفارت کانادا ۰. ۹ و از میدان مشهور تقسیم استانبول ۱. ۱ کیلومتر فاصله دارد.

دسترسی هتل آیکون استانبول

در قلب شهر مستقر شوید و از دسترسی آسان به سایر نقاط شهر جادویی استانبول، از جمله مکان‌های تاریخی، گزینه‌های فرهنگی لذت بخش، تنگه زیبای بسفر و غذا‌های عالی اطمینان حاصل کنید. هتل ما تنها پنج دقیقه پیاده‌روی با میدان تقسیم فاصله دارد که یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استانبول است که با رستوران‌ها، مغازه‌ها، مراکز تفریحی، تجاری و فرهنگی احاطه شده است که با  رزرو هتل (https://www.alibaba.ir/hotel ) آیکون می‌توانید در این هتل زیبا اقامت کنید.

این هتل در موقعیت‌ایده‌آلی در خیابان عثمان‌بی قرار دارد که از میدان تقسیم شروع می‌شود و بسیاری از هتل‌ها، فروشگاه‌ها، پردیس‌های کالج، ساختمان‌های بیمارستان تاریخی، کنسولگری رومانی و بلژیک در آن واقع شده‌اند. خیابان‌های باریک اطراف هتل، مسیر آسانی را از هتل به خیابان معروف استقلال می‌دهد، جایی که در عرض چند دقیقه خود را در معروف‌ترین خیابان عابر پیاده استانبول خواهید دید.

اتاق‌های هتل آیکون

بعد از رزرو هتل آیکون ترکیه باید بدانید که اتاق‌های هتل دارای ابعاد مناسب و دلپذیر هستند. همه ۱۰ اتاق، از جمله ۲ سوئیت روی پشت بام با بالکن، طوری طراحی شده‌اند که حداکثر راحتی و آخرین تکنولوژی را برای مهمانان فراهم کنند. مجموعه وسیعی از امکانات موجود در اتاق، اقامتی بسیار راحت را چه برای تفریح و چه برای کسب و کار تضمین می‌کند.

2 103

هتل آیکون دارای پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور، بوفه صبحانه، پذیرایی دوستانه است که به شما کمک می‌کنند تا با اطلاعاتی که نیاز دارید اقامت خود را در استانبول لذت‌بخش کنید. نگهبانی صمیمی و بادقت بسیار خوشحال خواهد شد که به هر سؤالی پاسخ دهد یا یک تور با راهنما را ترتیب دهد. این هتل همچنین در فاصله چند قدمی مرکز کنفرانس و نمایشگاه اصلی استانبول، IECC (Istanbul Lütfi Kırdar )قرار دارد تا تجربه سفر کاری بی‌عیب و نقصی داشته باشید.

جغرافیای هتل

شما می‌توانید از فرودگاه آتاتورک و فرودگاه سابی‌ها گوکچن به هتل آیکون دسترسی داشته باشید که در دولاپدره واقع شده است. همچنین دسترسی به اماکن تاریخی و مکان‌های گردشگری و مراکز کنگره از هتل آیکون استانبول به دلیل موقعیت مکانی آن بسیار آسان است.

بیشتر بخوانید : هزینه تور استانبول زمینی چقدر است

هدف هتل آیکون این است که با معماری مدرن، رستوران، سالن اجتماعات و اتاق‌های راحت، برای سفر‌های کاری و سفر‌های توریستی شما مناسب باشد. شما با رزرو هتل خارجی آیکون به راحتی می‌توانید به همه این امکانات دسترسی داشته باشید.

3 84

رستوران

رستوران که برای صبحانه‌ها و شام‌ها استفاده می‌شود ۶۰ نفر است و در طبقه -۱ هتل قرار دارد. سرویس صبحانه بوفه باز در روز‌های هفته از ساعت ۷: ۰۰ تا ۱۰: ۰۰ و در روز‌های آخر هفته از ساعت ۰۷: ۰۰ تا ۱۰:۳۰ می‌باشد.

باغ هتل آیکون

رستوران با دکوراسیون خاص خود که در آن می‌توانید نمونه‌های عالی از غذا‌های جهان را بیابید، برای شما طراحی شده است تا اوقات خوشی داشته باشید. غذا و نوشیدنی قبل بین ساعت ۱۰: ۰۰ تا ۰۱: ۰۰ سرو می‌شود. هزینه باغ که در طبقه لابی واقع شده است از هزینه هتل جداگانه محسوب می‌شود.

کافه

کافه هتل آیکون واقع در ورودی هتل به مدت ۲۴ ساعت باز است. در اینجا نوشیدنی‌هاو همچنین پیش غذا را به شما معرفی می‌کنند. همچنین می‌توان در کافه آیکون سیگار کشید.

سرویس اتاق

سرویس اتاق ۲۴ ساعته و با هزینه جداگانه است. شما می‌توانید غذا‌های خود را از منوی سرویس اتاق انتخاب کنید. در هر زمانی از روز در هتل آیکون منویی با دقت انتخاب شده و متناسب با ذائقه خود از غذا‌های جهانی پیدا خواهید کرد.

باشگاه سلامت

پس از یک روز سخت و طولانی، می‌توانید استرس خود را در سونا، اتاق بخار و حمام ترکی برای استراحت و داشتن اوقاتی راحت از بین ببرید. کارکنان باشگاه متشکل از درمانگران، با دقت انتخاب شده و با تجربه هستند و گواهینامه‌های بین‌المللی و مرکز بهداشت را دارند که با محصولات معروف دنیا خدمات ارائه می‌دهند و فرصت‌های استراحت و طراوت را در طول تعطیلات به شما ارائه می‌دهند.

مرکز بهداشت ما با جدیدترین تجهیزات و برند‌های معروف دنیا در فضایی آرام و با استفاده از انگیزه‌های آرام و‌اشیاء خاور دور به شما خدمات‌رسانی می‌کنند.

مرکز تناسب اندام همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۳ خدمات ارائه می‌دهد که با ررزو هتل خارجی آیکون می‌توانید از این امکانات استفاده کنید.

رفتن از این هتل واقع در مرکز شهر، جاذبه‌های گردشگری، مراکز همایش، حمل و نقل بسیار آسان است. فاصله آن با فرودگاه آتاتورک ۲۵ کیلومتر و با فرودگاه سابی‌ها گوکچن ۵۰ کیلومتر است. هتل آیکون ۱ کیلومتر از میدان تقسیم فاصله دارد و در میدان تقسیم با‌ ایستگاه تاکسی واقع در نزدیکی هتل می‌توانید یک سفر کوتاه به پارک داشته باشید و به مناطق مهم گردشگری با تاکسی بروید. این هتل در جایی قرار دارد که دسترسی به همه جا آسان است و به راحتی می‌توانید به مناطق مهم و گردشگری ترکیه رفت‌وآمد کنید.

کرایه ماشین، ترانسفر و خدمات تور، و پارکینگ، خدمات ورود و خروج زود هنگام، ترانسفر فرودگاهی خصوصی، روزنامه روزانه و دیگر خدمات، برای راحتی شما در هتل آیکون استانبول، روزانه و شبانه به شما ارائه می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار