چاپ کد خبر: 37759
20 آبان 1399

هشدار هواشناسی:پیش بینی بارش باران برای آخر هفته استان فارس

باران شیراز

به گزارش اول فارس، رئیس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس گفت: از صبح چهارشنبه بیست و یکم تا جمعه بیست و سوم آبانماه جاری در سطح استان شاهد ناپایداری‌هایی به شکل بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

فرید اسماعیل‌زاده افزود: با توجه به ورود سامانه جدید بارشی به فارس، در تمام نقاط استان بارش باران همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی و در نقاط مستعد بارش تگرگ را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بر این اساس، در روز چهارشنبه در شمال غرب و بخش‌هایی از مرکز استان بارش باران در محدوده پنج تا ۱۰ میلیمتر را شاهد خواهیم بود.

او اظهار داشت: در روز پنجشنبه نیز در نیمه شمالی استان بارش باران در محدوده ۲۰ تا ۴۵ میلیمتر را خواهیم داشت.

اسماعیل‌زاده تصریح کرد: در روز جمعه نیز در اکثر نقاط فارس به جز جنوب این استان بارش در محدوده ۲۰ تا ۵۰ میلیمتر را شاهد خواهیم بود.

او ادامه داد: به دلیل رخداد بارش‌ باران، شاهد آبگرفتگی معابر عمومی و جاده‌ها، سیل آبی شدن موقت مسیل‌ها و رودخانه‌ها و لغزندگی جاده‌ها خواهیم بود.

رئیس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس، به شهروندان توصیه کرد که از آمد و شد در حاشیه رودخانه‌ها یا مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار