چاپ کد خبر: 94976
27 شهریور 1401

ورود فرمانداری به عرضه سیار جگر و کباب در حاشیه خیابان‌های شیراز

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شیراز از اجرای طرح ساماندهی کبابی و جگرفروشی های سیار در شیراز خبر داد و گفت: سلامت مردم خط قرمز ماست.

کبابی سیار در شیراز
به گزارش اول فارس ، جعفر طاهری از اجرای طرح ساماندهی کبابی و جگرفروشی‌های سیار سطح شهرستان خبر داد و گفت: سلامت مردم خط قرمز ماست و با هر اقدامی که سلامت مردم را به مخاطره بیندازد برخورد قانونی انجام خواهد شد.

او با ابراز نگرانی از اینکه اخیرا در حاشیه خیابان‌های پرترافیک شهر شاهد عرضه کباب، دل و جگر و قلیان و … هستیم گفت: این روند عرضه محصولات غذائی به صورت غیر استاندارد، غیر بهداشتی و سیار نه تنها سلامت و امنیت شهروندان را تهدید می‌کند، بلکه زیبایی بصری شهر را هم برهم زده است.

طاهری بار دیگر تاکید کرد: عرضه مواد غذایی به ویژه مواد غذایی پخته شده از دست‌فروشی‌ها تحت هیچ شرایطی مجاز نیست و تنها واحد‌های صنفی دارای مجوز‌های لازم از دستگاه‌های اجرایی امکان عرضه اینگونه محصولات به مردم را دارند.

طاهری گفت: اساسا مواد اولیه مورد مصرف در این اماکن، بدلیل بدون هویت بهداشتی، تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی محسوب می‌شود؛ افرادی که از دست‌فروشی‌ها مواد غذایی خریداری و مصرف می‌کنند، باید بدانند که هیچ نظارتی بر نحوه تهیه، تولید، نگهداری و طبخ آن‌ها وجود نداشته و از نظر بهداشتی تایید نمی‌شود.

معاون فرماندار شیراز از اجرای طرح ساماندهی اغذیه فروشی‌های سیار خبر داد و گفت: در این طرح، بازدید‌های مشترک شبانه در چند نوبت از مراکز عرضه سیار کباب و جگر در سطح شهر انجام و با هرگونه فعالیت فاقد مجوز که برهم زننده نظم و سلامت عمومی جامعه باشد، برخورد می‌شود که در این راستا شهرداری شیراز با حمایت دستگاه‌های حاکمیتی و نظارتی، حسب وظیفه ذاتی خود و براساس قوانین و ضوابط مربوطه، نسبت به جمع آوری این مشاغل مزاحم اقدام خواهد کرد.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شهاب یکشنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

باید همشون جمع بشن اخه این چه کاریه خیابونا رو پر دود و چربی کردن جلو دید ماشینها رو هم میگیرن اصلا در شآن شهری مثل شیراز نیست

باهر یکشنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

انواع مواد غذایی و ساندویچی در ورودی و خروجی شهرها و در پارکها بصورت دست فروشی یا با گاری دستی و یا پشت خودرو و …بفروش می‌رسد فقط جگر و دل و قلوه نیست.

عماد یکشنبه , ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

مردم زورشون نمیرسه به رستوران ها و مغازه های جگرکی و امثالهم

مجبورن از اینها بخرن.

خب سعی کنید یه مدیریتی کنید

آخرین اخبار