چاپ کد خبر: 78863
2 فروردین 1401

وضعیت آب و هوا استان فارس و دیگر استانهای کشور در ۱۴۰۱/۱/۲

سازمان هواشناسی پیش بینی کرده بارش در گیلان، مازندران، اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی شدت خواهد داشت.

به گزارش اول فارس،  امروز در نوار غربی کشور، دامنه های جنوبی البرز در قزوین، تهران، البرز، استانهای ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی بارش باران و برف و در برخی مناطق استانهای اصفهان، سمنان و یزد بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

چهارشنبه در شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش پراکنده رخ می دهد.

پنجشنبه در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران و سواحل شمالی بارش پراکنده و وزش باد رخ می دهد. جمعه در آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب استانهای کردستان و کرمانشاه و شمال زنجان بارش باران و برف و در اواخر وقت در سواحل شمالی بارش پراکنده رخ می دهد.

شنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر و شمال غرب ادامه خواهد داشت. از پنجشنبه تا شنبه در نیمه جنوبی کشور وزش باد شدید و خیزش گردوخاک انتظار می رود.

بارندگی و پیش بینی وضع هوا

سرپرست اداره کل هواشناسی فارس گفت: آسمان امروز استان صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر وزش باد و در نواحی شمال شرق وزش باد نسبتا شدید پیش بینی شده است.

 سعید رنجبردر خصوص وضعیت جوی استان فارس، گفت: امروز سه‌شنبه دوم فروردین ماه آسمان صاف تا کمی ابری، در بعد از ظہر وزش باد و در نواحی شمال شرق وزش باد نسبتا شدید پیش بینی شده است.

او گفت: همچنین برای فردا چهارشنبه سوم فروردین ماه آسمان صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر وزش باد و در نواحی شمال شرق وزش باد نسبتا شدید همراه است.

سرپرست اداره کل هواشناسی فارس گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، فعلا تا ۵ روز آینده بارندگی نخواهیم داشت.

رنجبر گفت: صفاشهر با صفر درجه زیر صفر سردترین نقطه فارس طی ۲۴ گذشته بود و لامرد هم با ۳۵ درجه بالای صفر، گرمترین منطقه فارس را به خود اختصاص دادند.

سرپرست اداره کل هواشناسی فارس گفت: هوای شیراز در بامداد دوشنبه  به ۶ درجه بالای  صفر رسید.

وات گیف 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سینا چهارشنبه , ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۱۹

آیا نوراباد ممسنی باران دارد؟؟

آخرین اخبار