چاپ کد خبر: 132341
2 بهمن 1402

پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان « وام قرض الحسنه » با کارمزد صفر در بانک کشاورزی

با «طرح احسان بانک کشاورزی» امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر یا ۴ درصد و تا سقف ۳ میلیارد ریال فراهم شده و امتیاز این سپرده گذاری، قابل واگذاری است.

پرداخت 300 میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد صفر در بانک کشاورزی

به گزارش اول فارس به نقل ازبانک کشاورزی، با افتتاح حساب «سپرده احسان» در بانک کشاورزی، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند پس از گذشت حداقل یک ماه از زمان سپرده گذاری و بدون نیاز به مسدود کردن وجه در حساب، از تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد و یا با کارمزد ۴ درصد تا سقف ۳ میلیارد ریال و بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید:  به منظور جلب رضایت مشتریان، کمک به حل مشکلات معیشتی و نیز همراهی با افراد نیکوکاری که قصد کمک به دیگران را دارند، در «طرح احسان» امکان واگذاری امتیاز سپرده گذاری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به دیگر افراد وجود دارد.

شایان ذکر است برای افتتاح حساب سپرده احسان، علاوه بر مراجعه حضوری به شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور، می توانید از طریق اپلیکیشن خدمات غیر حضوری «باران» نیز اقدام فرمایید.

حساب سپرده احسان

  • دارندگان سپرده احسان می توانند پس از گذشت حداقل یک ماه از زمان سپرده گذاری، طبق جداول و شرایط طرح ازتسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد و یا با کارمزد ۴ درصد بهره مند شوند.
  • امکان واگذاری امتیاز سپرده گذاری توسط اشخاص حقیقی به خانواده و دیگر افراد و توسط اشخاص حقوقی به پرسنل خود
  • امکان دریافت تسهیلات تا دو برابر میانگین حساب
  • امکان دریافت تسهیلات تا سقف ۳ میلیارد ریال
  • امکان بازپرداخت ۱۲ تا ۳۶ ماهه اقساط
  • عدم نیاز به مسدود کردن وجه در حساب
  • حداقل مبلغ افتتاح حساب در این طرح، یک میلیون ریال است.
  • برای افتتاح حساب سپرده احسان، علاوه بر مراجعه به شعب بانک کشاورزی، می توانید از طریق اپلیکیشن خدمات غیر حضوری «باران» نیز اقدام فرمایید.

ehsann

اگر در باره وام گرفتن از بانک کشاورزی تجربه ای دارید نظر بدهید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

فردین یکشنبه , ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵

خواهش میکنم کمتر از این اراجیف تحویل مردم بدید.کارشما نویسنده‌ها هم شده حکایت چوپان دروغگو ازبس دروغ تحویل مردم دادید اگر یحرف راست هم بزنید کسی باور نمیکنه

ناشناس یکشنبه , ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

همه اراجیف تحویل میدیدبانک کشاورزی وام بده اون هم باسود ۰یا۴ درصد ماکمباین وتراکتوور گرفتیم باسود ۵۰درصددرمازندران جویبار چون سرمایه بانک کشاورزی رویه نفر میده وهرچه قدردلش میخواد سود میگیره پس دروغ تحویل ندید

ناشناس یکشنبه , ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

فقط زرزر
مفت میکنن وام کجا بوده الان نزدیک یه سال هیت میخان وام بهم بدن هی میگن بخشنامه نیست

رضا پنجشنبه , ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۳۵

من۱۴۰۰،یک صدوپنجاه تومان سه‌ماه خوابوندم بانک کشاورزی تاحالا تونوبت بودم حالاصد تومان بهم دادن باسود ۲۳درصد یکد‌ساله یعنی سال دیگه باید ۱۲۰میلیون برگردونم نزول هم حرام است،تازه۹۷تومان بهم دادن۱تومانش هم مسدوده

حسبن پنجشنبه , ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۱۷

من ۶ ماه سپرده گذاشتم بانک بعدش با کلی مکافات دوتا ضامن قبول کردن الانم ۲ ماهه تو نوبتم هیچی ب هیچی همششش الکیه اینا

ناشناس چهارشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

اگر این وام را واقعا میدادن خیلی خوب بود برای خرج دخترم

تیمور چهارشنبه , ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۴:۰۸

ای خدا کاش می‌توانستم این وام رابه من میدادندنمیتوانم بگیرم خدایا امید من شما هستید خوب بیاد سرراهم میگم خداشکرت بدبیاد شکرگزارتیم بازم امید من فقط. خودخدا خدایا درپناهتم

محمد سه شنبه , ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

بعد میری بانک میگه اعتبار نداریم برو دنبال کارت

آخرین اخبار