چاپ کد خبر: 136297
16 اسفند 1402

پلیس شیراز امان نداد و راننده قمه کش را گرفت+فیلم

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش قمه به دست در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سردار ” فرج شجاعی” در گفت و گو با اول فارس گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع مزاحمت اراذل و اوباش شمشیر به دست برای یک راننده در بلوار حسینی الهاشمی شهر شیراز و درخواست شهروندان از پلیس برای برخورد با وی [قمه کشی راننده خودرو ۲۰۶ وسط اتوبان در شیراز (+ویدئو) ]  موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی، کمتر از ۲۴ ساعت از زمان انتشار فیلم در فصای مجازی، فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را هنگام تردد در یکی از خیابان های سطح شهر شیراز دستگیر کردند.
سردار” شجاعی” اظهار داشت، در این خصوص پرونده تشکیل و فرد اراذل و اوباش برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ جهت سیر مراحل قانونی انتقال داده شد.

قمه کشی در شیراز
فرمانده انتظامی شیراز ضمن تشکر از همکاری شهروندان با پلیس در راستای شناسایی و برخورد با مجرمین، تصریح کرد: پلیس با هر گونه اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کرده و شهروندان نیز در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ابی دوشنبه , ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

جم کنید بابا به ۱۱۰ زنگ بزنیم پیش ما ۲۴ ساعته دارن تیر اندازی میکنن بعد زنگ زدیم پلیس بعد چند ساعت اومد و اونا دیگه فرار کردن یا بعضی وقتا رو همسایه کفتر باز و شرور شکایت میکنید ۱۱۰ وقتی اومد رفت داخل دیدیم در حال چایی خوردن با لیوان بود بعد میگن ما در حین ماموریت چیزی نمیخوریم آقا ریشه خرابه

فارس یکشنبه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

اگه محاکمه چای دبش و مفسدین و اختلاس گران را هم اینجوری رسوا میکردین ملت یه چشمه از غیرت و ایران دوستی از شما میدیدن. از میرسلیم و پسر منافق خبری نیست این پیرمرد بفرستین مو بکاره شاید مغزش نفس بکشه.

آخرین اخبار