چاپ کد خبر: 19477
13 دی 1398

پیام تسلیت مسئولان ، شخصیتها و احزاب استان فارس بمناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی(بروز رسانی می شود)

به گزارش اول فارس،در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی ، جمعی از مدیران و شخصیتهای اجرایی ،سیاسی واجتماعی استان فارس با صدور پیام  ،شهادت این سردار رشید ایران اسلام ی را تسلیت گفتند، این خبر بروز رسانی خواهد شد:

پیام تسلیت استاندار فارس به مناسبت شهادت بمناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

استاندار فارس

،متن پیام دکتر عنایت اله رحیمی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّهَ ۚ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ ۖ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاهِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ ۚ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ ۚ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ
«همانا خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده، آنها در راه خدا جهاد می‌کنند پس (دشمنان را) به قتل می‌رسانند و (یا خود) کشته می‌شوند، این وعده قطعی است بر خدا و عهدی است که در تورات و انجیل و قرآن یاد فرموده، و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ پس از این معامله‌ای که کردید بسی شاد باشید که این به حقیقت سعادت و پیروزی بزرگ است. » قرآن کریم

سردار عزیز اسلام، سردار سلیمانی به طواف خورشید حق رفت؛ به آسمان پرکشید و یاد و نام بزرگش بر جریده ی عالم به دلاورمردی و نیکنامی  ثبت شد.
در طول تاریخ اسلام، همواره شاهد زندگی و مرگ بزرگ مردانی پاکباخته و حماسه آفرین بوده ایم که لحظه لحظه ی حیاتشان، اسوه ی حسنه و قطره قطره ی خونشان، تزریق حیات در شریان اجتماع بوده است؛ بزرگ مردانی که شهادت را معراج تعالی روح بشری و سعادت اخروی و نقطه فرازین حرکت انسانیت و شهامت و دلاوری را حربه ی شکست ناپذیر مکتب می دانند؛ سردار سلیمانی، از این سنخ مردان شریف و پاکباخته بود که با زندگی و شهادتش، شعر حیات طیبه را از نای جان سرود و زنده ی جاودانه شد.
سردار سلیمانی با اراده ای آهنین و ایمانی الهی، با یک دنیا دلیری و حماسه و مجاهدت و استقامت، با سربلندی زندگی و مبارزه کرد و با افتخار و عزت، جان خود را فدای آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و فدای امنیت و آرامش ملت بزرگ ایران نمود و اکنون که آن عزیز به خداپیوسته به دست شقی ترین افراد به شهادت رسید؛در سرای آخرت در قرب جوار رحمت الهی آرام خواهدگرفت و در جنت رضوان، جاوید و در قلوب مومنان و ارادتمندان، ماندگار و ابدی خواهدبود.
اینجانب، ضمن بزرگداشت یاد و نام  تمام شهدای عزیز، عروج ملکوتی، سردار قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری، همرزمان و ارادتمندان و خانواده ارجمندشان، تسلیت عرض نموده، رجاء واثق دارم که به فرموده مقام معظم رهبری «فقدان سردار فداکار و عزیز، تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد. » انشاءالله
عنایت اله رحیمی – استاندار فارس

رئیس کل دادگستری فارس 1

رئیس کل دادگستری استان فارس با صدور پیامی ، شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام حجه الاسلام سید کاظم موسوی چنین است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت در تفکر شیعی برترین طرق وصول به حق ، والاترین مقام و رفیع ترین مرتبت است و رسیدن به این فیض، بالاترین سعادت دنیوی و اخروی است؛ همانگونه که خداوند متعال در قرآن می فرماید:

“هرگز مپندارید که شهیدان راه خدا مرده اند بلکه زنده و حیات ابدی شده اند و در نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود”

شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام ، مالک اشتر علی زمان و اسوه خستگی ناپذیر مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست شقی ترین و خبیث ترین دشمنان اسلام را به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت اللّه العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) ، ریاست معظم قوه قضائیه ، امت بزرگ اسلام به ویژه ملت شهیدپرور ایران اسلامی و همچنین همرزمان و دوستدارانش تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید این آخرین باری نیست که دلهای نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفادار به آرمان های بلند انقلاب، آماج گلوله های کینه دشمنان نظام مقدس اسلامی قرار می گیرند و دست شوم آنها درخت تناور ثمر بخش انسانهای والایی را قطع می کنند که همواره جان عزیز خود را برای نثار در راه خدا در دست گرفته اند و یقیناً هر قطره از خون آن شهید والامقام پدید آورنده هزاران مجاهد با روحیه حماسی در جهت دفاع از اسلام عزیز و ارزش ها و آرمان های جبهه مقاومت خواهد شد و ملت قدر شناس ایران اسلامی و همه آزادگان جهان ضمن ارج نهادن به مقام ایثار و از خودگذشتگی و روحیه استکبار ستیزی و مقاومت آن سردار شهید ، ادامه دهنده راه سرخش خواهند بود.

” اَللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوْفِیقَ الشَّهادَهِ فِی سَبِیلِکَ “

سید کاظم موسوی

رئیس کل دادگستری استان فارس

*********************

دکتر قادری

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت سرباز ولایت، سردار شجاع اسلام، حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در حشدالشعبی را به امام زمان (عج)، رهبری معظم انقلاب، خانواده محترم، همرزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امت اسلامی و عموم هموطنان عزیر تبریک و تسلیت عرض می نمایم. شهادت تنها مزد و پاداشی بود که شایسته مجاهدی چون سردار سلیمانی بود. ایشان پس از سالها مجاهدت و از خود گذشتگی در صحنه های جنگ داخلی و خارجی مزد خود را از خداوند گرفت و به دیدار حق تعالی شتافت. ضایعه فقدان سردار سلیمانی اگرچه تلخ و جبران ناشدنی است ولی شهادت او الهام بخش رزمندگان مقاومت در کل منطقه خواهد شد.
راهش پر رهرو و روحش قرین انبیاء و اولیاء باد.
جعفر قادری

*****

پیام تسلیت علی اکبر قبادی حمزه خانی :

علی اکبر قبادی حمزه خانی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت هنر مردان خداست و پاداش انسانهایی است که دنیا را با زیبایی‌هایش رها کردند اما شهادتشان چهره ی پلیدها را هم روشن تر و رسواتر می کند .

شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان اروحنا فدا و رهبر معظم انقلاب و همه مجاهدان فی سبیل الله و خانواده های بزرگوار شهیدان و مردم مومن و ولایت مدار و شهید پرور ایران اسلامی و همه ی بسیجیان گرانقدر تسلیت عرض می نمایم .
حقیقتاً جامه شهادت زیبنده این سردار بی مثال جبهه مقاومت بود.
ما عزیزی مثل ایشان را از دست دادیم ولی این مرز و بوم لبریز از سلیمانی هاست.
نبرد ما نبرد حق و باطل است و این مبارزه تا پیروزی حق بر باطل تمام ناشدنی است
انشالله بزودی شاهد انتقام سخت و خشن از سوی جبهه مقاومت خواهیم بود.
علی اکبر قبادی حمزه خانی

پارسایی 3

پیام تسلیت دکتر بهرام پارسائی نماینده مردم شیراز به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت هنر مردان خداست

شهادت مظلومانه وغریبانه ی سردار جسور،نجیب وپرافتخار اسلام موجب تاسف وحسرتی عمیق شد.
گرچه دستان خبیث دشمنان ایران اسلامی به خون پاک فرزندان،دانشمندان ،فرماندهان وسرداران رشید بسیاری الوده است ودل مردم ایران داغدار هزاران شهید والامقام است اما ازدست دادن این فرمانده ی نجیب وسلحشور وبی نظیر حزنی سنگین وبی بدیل است.
رشادت های بی بدیل ان سردار شهید دردفاع ازکیان این سرزمین درقامت یک بسیجی دلاور دردوران دفاع مقدس اغاز ،در ادامه ی دفاع درهیبت یک فرمانده ی بی باک نمود و پس ازپایان جنگ تحمیلی نام ایشان بعنوان فرمانده ای دلاور وبی باک درخاطره هاثبت گردید.و پایان این راه مدال پرافتخار شهادت است که برسینه ی ان فرمانده وسردار رشید چسپانده شد تا مجموعه افتخارات ان دلاور مرد تکمیل گردد.
سینه ی تاریخ سراسر افتخار ایران زمین پراز خاطرات جانفشانی هاورشادت های سرداران ودلاوران بزرگی است وامروز برگ دیگری ازتاریخ به نام سردار دیگری مزین شد.
برای روان پاک و مطهرش علوّ درجات و برای بازماندگان معزّز و همه همرزمان و دوستداران ان سردار دلاور از درگاه حضرت حق جلّ و علا، صبر جمیل و اجر جزیل و ادامه راه او را مسألت داریم.
چه زیبا سرود فردوسی بزرگ :
وگرکشته گردد یکی زین سپاه
بهشت بلندش بود جایگاه

****

احمد شیرزادی 2

بسم رب الشهداء و الصدیقین
انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
شهادت سردار سرافراز هشت سال دفاع مقدس و فرمانده ی شجاع، مجاهد و فداکار جبهه ی مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر پربارش را در دفاع از ارزش های ناب اسلامی و الهی و پاسداری از خاک ایران و سرافرازی و اعتلای کشورمان سپری کرد را به ملت شریف و بزرگوار ایران و خانواده ی معزز ایشان تسلیت عرض می نمایم.
بدون تردید، شهادت بهترین پاداش مجاهدت این شهید بزرگوار در این مسیر مقدس بود و ملت بزرگ ایران، انتقام شهادتش را از دشمنان قسم خورده ی ایران اسلامی خواهد گرفت.
همچنین شهادت جمعی از همراهان ایشان، از جمله شهید ابومهدی المهندس را تسلیت عرض می نمایم.

احمد شیرزادی

****

صادقی شورای شهر صدرا

انالله و انا الیه راجعون

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
شهادت سردار رشید اسلام، سرلشگر قاسم سلیمانی محضر مقام معظم رهبری و امت شهید پرور تسلیت باد.
بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران
کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران

حمیدرضاصادقی(رئیس شواری اسلامی شهرصدرا)

*****

سپاه فجر استان فارس با صدور پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت سپاه فجر فارس در پی شهادت سردار سلیمانی

سپاه فجر استان فارس با صدور پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در متن پیام سپاه فجر استان فارس آمده است: خون پاک سردار، مقاومت را تثبیت کرد . او به فرمان رهبر، خطر را از ایران به مرز‌های فلسطین اشغالی منتقل کرد .او و همرزمانش از شکستن آینه امنیت ایران در مرز‌های کرمانشاه و خراسان جلوگیری کرد.

او قاب مصونیت ایران اسلامی و سرزمین شهیدان را به آغوش کشید و تا جان از آن حفاظت کرد. او جغرافیای مقاومت را گسترش داد. او عرصه حیات را بر حامیان ترور تنگ نمود.

اراده مصمم و ایمان درخشان او مثلث شوم عبری، عربی و غربی را خوار کرده بود. او پرچم نورانی اسلام ناب را جایگزین پرچم سیاه و ظلمانی التقاط و ترور نمود.

آمریکا بداند ترور مجاهدان بزرگ اسلام، آمربکا را از افول نجات نخواهد داد. آمریکا تدوام حضور نامشروع خود در جهان اسلام را به اراده دلبستگان و خونخواهان مقاومت واگذار نموده است.

سلیمانی، مردی بود که با بهره مندی از مکتب امام خمینی (ره) قدم در راه جهاد برای احیاء گری اسلام ناب در مرز‌های امت اسلامی نهاد. ذهن او سیراب از اندیشه ولایت و حرکت در مسیر سربازی، ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای (زیده عزه) بود.

او با ترور، جنایت و انحراف و التقاط برای آزادی مستضعفین مبارزه نمود. آن بزرگ مجاهد اسلام، پرچم سیاه ترور را پایین کشید و پرچم اسلام ناب را به اهتزار درآورد. حاج قاسم، شهید زنده‌ای بود که سناریو‌های امنیت زدایی آمریکا و صهیونیست‌ها را نابود کرد.

اگر تفکر و اقدام او در تبعیت از، ولی امر نبود باید در کرمانشاه و خراسان به نبرد با تروریست‌های داعش می‌رفتیم و خسارت‌ها افزون‌تر بود ولکن او این تهدید را به موقعیت صهیونیسم جهانی در مرز‌های فلسطین اشغالی منتقل نمود. ایمان، تفکر و اراده سپهبد سلیمانی، آمریکا را به افول نزدیک نزدیک‌تر کرده است .

او ربنا الله گفته بود و برای اثبات حقیقت در مسیر استقامت بود . استقامت در طریق حق با انتظار برای شهادت / او مقاوم و منتظر بود. آمریکا با جنایت کنونی برای بقاء خود تلاش می‌کند امری که زوال آن با این اقدام سبوعانه اجتناب ناپذیر گردیده است. در پی این حرکت تروریستی و ددمنشانه، آمریکا تدوام حضور نامشروع خود در جهان اسلام را به اراده دلبستگان و خونخواهان مقاومت واگذار نموده است.

سربازان ولایت و پاسداران سبز پوش حریم انقلاب اسلامی در سپاه فجر استان فارس با تبریک و تسلیت شهادت سردار بزرگ و پرافتخار اسلام، شهید سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به محصر، ولی امر مسلمین، ملت عزیز ایران و همه آزادگان در سراسر عالم با الگو دانستن ایمان، تفکر و سیره آن مرد آسمانی و مبارز انقلابی اعلام می‌دارد با قوت و قدرت راه او و مسیر استقامت را ادامه خواهند داد.

*****

نتیجه تصویری برای خسرو نصیرزاده

باسمه تعالى

با سلام وتحیات شهادت مظلومانه سردارسرافراز قاسم سلیمانى را از طرف اجتماع بزرگ نخبگان ومتخصصین ایرانى داخل وخارج کشور به محضر حضرت ولیعصر علیه الاف تحیه والثنا ونایب برحق ایشان حضرت امام خامنه اى حفظه الله وملت شریف ایران وتماى ملتهاى ازاده جهان وهمچنین خانواده مهربان معظم له تسلیت ،تبریک وتعزیت عرض مى نمایم.

دکتر خسرو نصیرى زاده دبیرکل مجمع متخصصین ایران

****

پیام تسلیت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پی شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام, حاج قاسم سلیمانی;

سیاهپور
بسم رب‌‌الشهدا و الصدیقین

 دست جنایتکار مزدوران بار دیگر به خون آلوده شد و بامداد امروز، قبل از طلوع خورشید، ستاره‌‌ای تابناک از آسمان رشادت، جوانمردی، اخلاص، عشق به مردم و سرافرازی ایران اسلامی به دست اهریمنان به خاک و خون کشیده شد.

 سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمری با مجاهدت و ایثار، زندگی خود را صرف مبارزه با تجاوز, بی عدالتی و تروریسم کرده بود, دعوت حق را لبیک گفت و به فیض شهادت نائل شد و به دیدار معشوق همیشگی پر کشید.

 ضمن تسلیت از دست دادن سردار رشید اسلام به همه ظلم‌‌ستیزان و سربازان جبهه حق، رهبر معظم انقلاب و خانواده معزّز آن شهید، استمرار راه باعزتش را با عظمتی فزون‌‌تر از خداوند بزرگ مسئلت داریم.

علیرضا سیاهپور
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس

****

سیروس سجادیان

سردار سیروس سجادیان فرمانده سابق انتظامی فارس در پیامی شهادت سردار سرافراز انقلاب حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت هنر مردان خداست
شهادت بزرگ مرد سپاه اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی را به محضر آقا امام زمان (عج)، فرمانده معظم کل قوا، خانواده محترم ایشان، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض میکنم.

از امروز پایگاه‌های آمریکا در غرب آسیا ناامن خواهد شد.

رجاء واثق دارم که با شهادت سردار سپاه اسلام، گام نهایی برای افول قدرت منطقه‌ای و پایان دادن به حیات سیاسی – امنیتی آمریکا و حامیان وی برداشته خواهد شد و تحولات محسوس سیاسی – امنیتی در غرب آسیا برای مبارزه همه جانبه با استکبار در آینده‌ای نزدیک رقم خواهد خورد.

****

پیام تسلیت جامعه روحانیت شیراز 

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
شهادت سـردار وفـادار ، فـداکار و جـان نثار حـریم ولایـت و اهـل بیت علیهـم السـلام ، سـرادر سپهبد حـاج قاسـم سلیمانـی موجب اندوه و تأثر فراوان گردید . شخصیت ارزشمندی که پس از سالها دلاور مردی و مجاهدت به آرزوی دیرینه خود رسید و به جمع یاران صدیقش پیوست .
این سـردار مـؤمن ، رشـید و دلاور سـپاه اسـلام و یادگار دوران دفـاع مقـدس به عهـد و پیمانش وفا کرد و در لحظات دشوار مقابله با دشمنان خدا از هیچ فداکاری دریغ نکرد و با مجاهدت های شجاعانه طومار داعش و تروریست های منطقه را جمع و در پی حمله شبانه و ددمنشانه دولت منحوس و جنایتکار آمریکا به درجه رفیع شهادت نائل گشت .
شهادت سـردار رشـید اسلام سپهبد حـاج قاسـم سلیمانـی پـایـان راه نیست و همانگونه که رهبـر معظم انقلاب اسـلامـی حضـرت آیـت الله العظمـی امـام خامنـه ای مـدظلـه العـالـی فـرمـودنـد : « با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند » . بـی شک نظام مقـدس جمهـوری اسلامـی ایـران و تمامـی گروههای مقاومت و حماسـه آفرینان حـزب الله لبنان ، حشـد الشعبـی عـراق ، انصـار الله یمـن ، مجاهـدان فلسطین و آزادی خـواهـان جهـان انتقام سختی از عاملان این جنایت در جای جای این کره خاکی خواهند گرفت .
جـامعـه روحانیت شـیـراز شهـادت این سـردار دلاور و همـرزم بـاوفـایـش شـهیـد ابـو مهـدی المهنـدس را به محضر حضـرت بقیه الله الاعظـم(عج) ، مـقام معظـم رهبـری حضـرت امـام خـامنـه ای مـدظلـه العالـی ، تمامـی مجاهـدان و همـرزمـان جبهـه مقاومـت و مـردم شـریـف و قـدر شـناس و خانواده معـزز ایشان تسلیت عـرض نموده و از خـداونـد متعـال علـو درجـات و حشـر با اولیاء الهـی را برای آن مجاهـد نسـتوه مسئلت مـی نماید ./ والسلام
جامعه روحانیت شیراز ۹۸/۱۰/۱۳

****

پیام تسلیت آیت اله رزمجو استاد دانشگاه شیراز:

پروفسور آیت اله رزمجو

بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت سردار سرافراز و شجاع اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران علی الخصوص مردم شریف استان فارس تسلیت عرض می نمایم.
اینجانب رجا واثق دارم که پرچم عزت و سربلندی آن شهید والامقام بدست شاگردان بی شمارش برافراشته و مسیر درخشان و ماندگار آن مجاهد تداوم خواهد یافت.
روحشان شاد
آیت اله رزمجو

****

پیام حزب اسلامی کار استان فارس بمناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

تصویر مرتبط

بِسم رّبِ الشهدا وصدیقین.
ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا‌ء عندربهم یرزقون.
خبر شهادت سردار دلیر وجان بر کف سپاه قدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بدست شقی ترین افراد یعنی آمریکای ملعون، امروز ایران اسلامی را در غم واندوه فرو برد.
اگر چه داغ این سردار بزرگ وسر افراز اسلام، بسی سنگین است، لیکن این فرموده امام راحل (ره) ، رهنمود ومرهمی است بر زخمهای ما که فرمودند: بکشید ما را ؛ بریزید خونها را، ملت ما بیدارتر خواهند شد.
دشمن زبون در سحرگاهان ، قبل از طلوع خورشید دست به این جنایت هولناک زد و سردار سلیمانی وعده ای از همرزمان وهمراهانش رابه خون شهادت غسل داد.
شهادت این نامور مرد ایران و اسلام، مالک اشتر سپاه اسلام ، خورشیدی گشت که تششعشع انوارش ، چشم خفاش صفتان صهیونیستی وکاخ سفید نشینان آمریکایی وتصمیم گیرندگان پنتاگون را کور خواهد نمود ، وروشنی بخش راه جبهه مقاومت ومستضعفان عالم خواهد شد .

خفاشان کور دل صهیونیست وآمریکای جنایت کار بدانند که با اتحاد وهمدلی جواب سخت و دندان شکنی به آنان خواهیم داد .
باشد تا این شهادت مقدمه ظهور آقا و مولایمان حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد.
حرب اسلامی کار شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص شیعیان حضرت علی (ع) وامام زمان ( عج) و مقام معظم رهبری وملت شریف ایران تسلیت وتهنیت عرض نموده ؛ از عموم هموطنان دعوت می نماید تا ضمن حضور فراگیر در مراسم تشییع پیکر شهدای جبهه مقاومت یک بار دیگر با آرمانهای بلند انقلاب ، امام راحل ، شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق بسته ، بدون شک راه و نام سرداران رشید اسلام جاودانه خواهد ماند .
روابط عمومی حزب اسلامی کار استان فارس

****

امام جمعه کامفیروز در پی شهادت سردار رشید و فداکار اسلام، حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی بدین شرح صادر کردند:

قاسم سلیمانی 1
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً

بار دیگر خوی خباثت و وحشی‌گری سردمداران آمریکا چهره کریه خود را عیان کرد و یکی از سرداران پرآوازه سپاه اسلام را به شهادت رساندند.
در پی اقدام وحشیانه آمریکای جنایتکار، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، به خیل یاران شهیدش پیوست.
او که به تعبیر رهبر معظم انقلاب ((نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود و همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید))، مایه آرامش امت اسلام و همواره در خطوط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام و انسانیت حاضر بود.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار دل ها و اسطوره ی مقاومت، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یار و همراه او شهید ابومهدی المهندس و سایر شهدای این واقعه تلخ به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران خصوصا مردم شریف و مسئولین خدوم کامفیروز، از مسئولین کشور بزرگ و قدرتمند ایران خواستارم که با انتقامِ خون پاک این شهید، مرهمی بر قلب جریحه دار ایرانیان و مستضعفان عالم شوند.
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد تقی زاده ۱۳۹۸/۱۰/۱۳

****

بیانیه قائم مقام جمعیت آبادگران‌جوان ایران اسلامی در خصوص شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

تصویر مرتبط

در پی اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن اسوه مقاومت بین المللی و سردار دلها، سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی، جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام، خواستار اقدام به اشد وجه علیه این دولت تروریستی شد.
متن این بیانیه بدین شرح می باشد :

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ

 سرادر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی :
باشهدا بودن سخت نیست
باشهدا ماندن سخته..
مثل شهدا بودن سخت نیست
مثل شهدا ماندن سخته..
راه ‌شهدا یعنی…
نگهداشتن آتش در دستانت..

 ضایعه شهادت سردار بزرگ میدان های نبرد حق علیه باطل، حاج قاسم سلیمانی، امتحانی برای ملت بزرگ ایران خواهد بود. خون شهید حاج قاسم مایه حیات اسلام خواهد بود کما اینکه خون حمزه سیدالشهدا اسلام را حیات بخشید.
جبهه مقاومت از این بعد، با اقتدار و انگیزه بیشتری علیه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها وارد عمل می‌شود. یقین بدانید آمریکایی‌ها دیگر به آخر خط رسیده‌اند و بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد.

 این اقدام تروریستی، آغاز آمریکا زدایی در منطقه خواهد بود و انسجام و اقتدار نیروهای خط مقاومت را بیشتر خواهد کرد.

 جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی و جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت ، شهادت اسوه مقاومت بین المللی، سردار حاج قاسم سلیمانی (رحمه الله علیه) سرباز ولایت و بزرگمرد تاریخ معاصر ایران را به همه مجاهدان راه خدا و امت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.

وحید ابراهیم زاده
 قائم مقام دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی
سخنگوی جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت استان فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار