چاپ کد خبر: 56977
22 خرداد 1400

چه کسانی می توانند برای تزریق واکسن کووبرکت ثبت نام کنند؟

واکسن کووبرکت

 به گزارش اول فارس ، «سیدرضا مظهری» در مراسم آغاز طرح واکسیناسیون واکسن کووایران برکت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: واکسن ایرانی برکت به داوطلبان ۴ استان خراسان رضوی، اصفهان، فارس و بوشهر از امروز در ۴ شهر مشهد، اصفهان، شیراز و بوشهر تزریق می‌ شود.

مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون واکسن کووایران برکت افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته سهمیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۳۵۰۰ دُز بوده و تعداد ۱۱۰۵ نفر تاکنون از خراسان رضوی ثبت نام شده و این استان هنوز تعداد ۲۳۹۵ نفر دیگر سهمیه دارد، درخواست ما این است که در این مرحله شهرستانی‌ها ثبت نام نکنند و این کار را به دو هفته دیگر موکول کنند.

وی با بیان اینکه از مردم می‌خواهیم جهت ثبت نام به عنوان داوطلب تزریق واکسن برکت از طریق اپلیکیشن آی گپ و یا سامانه تلفنی ۴۰۳۰ اقدام کنند، خاطرنشان کرد: از کسانی که ثبت نام داوطلبانه دارند درخواست می‌کنیم که ضمن ثبت اطلاعات صحیح خود، از مراجعه مستقیم به محل‌های تزریق واکسن به جهت رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خودداری کنند، مسئولان مربوطه طبق نوبت‌دهی صورت گرفته با این افراد در تماس خواهند بود و به آنان اعلام می‌کنند که در چه زمانی و در چه مکانی جهت دریافت واکسن حضور یابند.

مظهری تصریح کرد: تزریق واکسن برکت در مرحله نخست سطح استان‌ها تنها در مرکز استان انجام می‌شود و در مراحل بعدی که از تیر ماه خواهد بود شهرستان‌ها بر اساس اولویت‌ها اضافه می‌شوند.

وی در خصوص افراد واجد شرایط دریافت واکسن کووایران برکت، بیان کرد: ثبت نام افراد با سنین ۱۸ تا ۷۵ سال بدون هیچگونه محدودیتی انجام می‌شود، فقط فرد ثبت نام کننده نباید باردار باشد و اینکه نباید بیماری زمینه‌ای کنترل نشده داشته باشد، ضمن اینکه شیردهی مانعی برای دریافت واکسن برکت نبوده و نیست.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

هاله زرکش جمعه , ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۴

برای تزریق واکسن

جلال.کریمی پنجشنبه , ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

برای.تزریق.واکسن

حسین شهریاری دوشنبه , ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۲۷

برای تزریق واکسن

طاهره دهقان پنجشنبه , ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰:۴۵

برای تزریق واکسن

افسانه رفیعی وردنجانی چهارشنبه , ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

برای تزریق واکسن

آخرین اخبار