چاپ کد خبر: 51954
6 اردیبهشت 1400

چه کسی تلوزیون فروشندگان اینترنتی را به سرقت می برد؟

تلوزیون

به گزارش اول فارس، مردی که فروشندگان اینترنتی را طعمه و از آنها سرقت می‌کرد، به دام افتاد. بر اساس این گزارش، چند روز قبل مردی جوان به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران مراجعه و به ‌دلیل سرقت تلویزیون ۶۰ اینچی‌اش شکایت کرد و خواستار دستگیری متهم شد.

مال‌باخته در جریان تحقیقات پلیسی توضیح داد: تلویزیونم را برای فروش در سایت‌های اینترنتی آگهی کرده بودم که فردی به نام سیاوش با من تماس گرفت و بعد از پرسیدن مشخصات دستگاه برای خرید به خانه‌ام آمد. با دیدن تلویزیون، آن را معامله کردیم و مشتری برای پرداخت وجه آن از تلفن‌ همراهش استفاده کرد. او بعد از انجام عملیات بانکی با نشان‌دادن تصویر پرداخت وجه، مدعی شد مبلغ را واریز کرده است. شاکی ادامه داد: آن فرد حتی برای من از فیش پرداخت پول عکس گرفت و برایم فرستاد و پیامک کسر پول از حسابش را نیز به من نشان داد. با اینکه پولی به حسابم نیامده بود اما با خودم گفتم احتمالا پیامک بانک من مشکل دارد و در نهایت به خریدار اعتماد کردم؛ اما بعد از مدتی متوجه شدم اصلا پولی به حساب من واریز نشده و پیامک و فیش واریز پول جعلی است و در واقع آن فرد تلویزیون من را سرقت کرده است.

با تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و آغاز تحقیقات پلیسی، شاکی مجدد به پلیس مراجعه و اعلام کرد: حین رصد سایت‌های فروش اینترنتی، تلویزیونم را دیدم که برای فروش گذاشته شده است. در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند فروشنده تلویزیون شاکی را شناسایی و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

متهم که مالخر جوانی است، در تحقیقات گفت تلویزیون را نیز از مردی به نام سیاوش خریده است. پس از اعترافات این فرد مأموران به تحقیقات خود ادامه دادند و متهم اصلی پرونده را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند. متهم وقتی پشت میز بازجویی نشست، درحالی‌که راهی برای فرار از زیر بار اتهام نداشت، به سرقت از فروشندگان اینترنتی اعتراف کرد و گفت: من رسیدساز جعلی تهیه کرده بودم و با استفاده از آن در مجموع از شش نفر سرقت کردم.

بنا بر این گزارش تحقیقات برای شناسایی سایر مال‌باختگان ادامه دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار