چاپ کد خبر: 119200
31 مرداد 1402

کشف پاتوق فساد وفحشا با پوشش نمازخانه در یک کافه که پلمپ شد+عکس

نماینده دادستان قزوین گفت: در ادامه طرح مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی توسط دادستانی مرکز استان، پاتوق فساد در یکی از کافه های مستقر در جاده سلامت قزوین کشف شد.

فارس از قزوین نوشت:سید جمال حسینی از کشف پاتوق فساد با پوشش نمازخانه در جاده سلامت قزوین خبر داد.

پاتوق فساد نمازخانه قزوین

وی افزود: متأسفانه مالک این کافه با نصب تابلوی نمازخانه بر روی درب یکی از اتاق ها، این کافه را به مرکز فساد و فحشا تبدیل نموده و همچنین طبق اعتراف متهم از سالها پیش این مکان جهت سرو مشروبات و اسکان جهت ارتکاب جرم مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

14020531000309 Test NewPhotoFree

نماینده دادستان قزوین تصریح کرد: متهم این مکان را با دریافت مبالغ هنگفت در اختیار افراد مجرم قرار می داده و ارائه قلیان و عرضه غذا پوششی برای اقدامات شنیع وی بوده است.

14020531000306 Test NewPhotoFree

حسینی اضافه کرد: از دیگر اتهامات وی اقدام تهدید آمیز علیه بهداشت عمومی و تخلفات بهداشتی و استفاده از مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد می باشد.

وی در پایان گفت: با عنایت به بررسی های میدانی انجام شده و کشف مشروبات الکلی و سلاح سرد (شمشیر) از این مکان، بدواً نسبت به دستگیری متهم و همچنین برابر با مقررات و قوانین دستور پلمب با طی تشریفات قانونی به اداره اماکن صادر شد.

کشته شدن زن شیرازی در فرهنگ شهر که فکرش را هم نمی کرد+عکس

دستور پخت خورشت ترش واش/خورشت پر طرفدار گیلانی که معرکه است

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مریم ناطق یکشنبه , ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۳۱

مثلاً اینجا چه فسادی می شده اینجا به غیر از دو تا بالش ومتکاا چیزی دیده نمیشه کدام فساد چرا پاپوش درست می کنید به مردم چرا از خدا نمیترسید خلخالی کجارفت شاه کجا صدام کو با اون جاه وجبروتش با کشتی طلا کجا رفت جایگاه همه به سوی اوست به خاطر مقام و پول هر کاری نکنیدشرم اوره شما هم خانواده و فرزند دارید کاری نکنید که آه وناله مظلوم گریبانگیرتان بکند بارور از مردم اعتراف گرفتن خوب نیست

شهین سه شنبه , ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

ای بابا تف بر شرف این آدم بکنن. …..آخه کثافت تو عملا نماز خدا را زیر سوال بردی اشغال حیوون

آخرین اخبار