چاپ کد خبر: 51891
5 اردیبهشت 1400

کلاهبرداری ۲ میلیاردی با عنوان اخذ ویزا و اقامت در کشور‌های اروپایی

ویزای اروپا

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی خبر داد که با ایجاد یک گروه در شبکه اجتماعی تلگرام و عنوان اخذ ویزا و اقامت در کشور‌های اروپایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

سرهنگ حشمت سلیمانی بیان کرد: خانمی جوان با مراجعه به پلیس فتا بیان کرد با مشاهده یک گروه در شبکه اجتماعی تلگرام با عنوان اخذ ویزا و اقامت در خارج از کشور، اینجانب مبالغی وجه نقد به حساب فرد تبلیغ کننده واریز کردم و پس از آن دیگر جوابگو پیام و تماس من نبود که بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:

او ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که متهم از افرادی دیگر نیز کلاهبرداری کرده و در حال حاضر در استان بوشهر خود را از دید پلیس مخفی کرده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه کارشناسان پس از اخذ نیابت قضائی به بوشهر اعزام و موفق شدند متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به فارس انتقال دهند، گفت: این کلاهبردار حرفه‌ای در بازجویی اولیه به ۸ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۲ میلیارد ریال اقرار کرد.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست: هیچگاه فریب افرادی که با تبلغیات دروغین قصد کلاهبرداری دارند را نخورند و در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی w.cyberpolice.ir و یا شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در میان بگذارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار