چاپ کد خبر: 122106
4 مهر 1402

درگیری مرگبار تکاوران پلیس با ۱ قاتل شرور در کوه های کوار فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که ۶ روز پیش یک شهروند را در شهرستان کوار به قتل رسانده بود در درگیری متقابل با پلیس به هلاکت رسید‌ .

درگیری مرگبار یگان تکاوری پلیس با قاتل شرور در کوه های کوار فارس

به گزارش اول فارس ، سردار “رهام بخش حبیبی” با اعلام این خبر  بیان کرد: در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از مراکز تجاری شهرستان کوار در سی ام شهریورماه سال جاری و متواری شدن قاتل ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی های اولیه مطلع شدند که قاتل به دلیل اختلافات شخصی با تهیه یک قبضه اسلحه کلاش به یک مرکز تجاری مراجعه و پسر عموی ۴۲ ساله خود را به قتل رسانده و متواری می شود.
سردار “حبیبی” ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس و ماموران انتظامی شهرستان کوار به همراه کارکنان یگان تکاوری با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه قاتل ۳۲ ساله را در کوه های اطراف این شهرستان شناسایی کرده و سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: شرور قاتل که مسلح به اسلحه کلاش بود با مشاهده پلیس اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد و پس از بی اعتنایی به هشدارهای پلیس و درگیری متقابل و عدم تسلیم شدن، با شلیک پلیس به هلاکت رسید.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه قاتل یک قبضه اسلحه کلاش و دو تیغه خشاب و مقداری مهمات مربوطه کشف شد، به افراد هنجار شکن هشدار داد امنیت شهروندان خط قرمز ماست و پلیس با کسانی که بخواهند به هر طریق باعث اخلال در نظم و امنیت استان شوند برابر قانون به شدت و بدون اغماض با آنان برخورد می کند.

حکم ورود به منزل در رابطه نامشروع چیست؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار