چاپ کد خبر: 133842
20 بهمن 1402
مدیر کل هواشناسی گفت:

 ۲۲ بهمن هوای شیراز و چند منطقه دیگر استان فارس بارانی است

مدیرکل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد نسبت به فعالیت سامانه  بارشی گاهی رعد و برق همراه با وزش باد و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها برای یکشنبه و دوشنبه ( ۲۲ و ۲۳ بهمن ) در نیمه غربی،مناطق مرکزی، غربی و جنوبی این استان به ویژه در شیراز هشدار داد.

مسعود حقیقت با اعلام این خبر تاکید کرد: این سامانه بارشی برای روز یکشنبه۲۲ بهمن ماه در نیمه غربی استان به ویژه مناطق مناطق شمال غرب و غرب و در شهرستان های شیراز، نور آباد ممسنی، رستم، کازرون،کوه چنار، سپیدان و بیضا فعال خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین این سامانه برای دوشنبه ۲۳ بهمن هم در مناطق مرکزی، غربی، و جنوبی به ویژه درشهرستان های شیراز، مهُر، لامرد، کازرون، کوه چنار، فراشبند، فیروز آباد، قیرو کارزین، خنج، جهرم، خفر، فسا، استهبان، لارستان، گراش، اوز، داراب، منطقه فورگ، نی ریز و زرین دشت پیش بینی شده است.

بالا آمدن سطح آب رودخانه ها

مدیرکل هواشناسی فارس تاکید کرد : اثر مخاطره همچون بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، لغزندگی جاده ها و احتمال اصابت صاعقه وجود دارد از این رو احتیاط در سفر های برون شهری، احتیاط و امتناع از تردد و توقف در حاشیه رودخانه و مسیل ها و احتیاط و امتناع از هر گونه فعالیت های کوهنوردی توصیه می شود.

22 بهمن

بر اساس این گزارش راهپیمایی ۲۲ بهمن که  از آن با عنوان مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران یاد می شود،  هر ساله هم‌زمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷در آخرین روز دهه فجر برگزار می‌گردد. در این روز اقشار مختلف به خیابان‌ها و میدان‌های بزرگ شهر می‌آیند و راهپیمایی می‌کنند. حاضران در راهپیمایی با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی(ره) و  مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنند.

کانال واتساپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار