چاپ کد خبر: 15687
28 مهر 1398

۴ مصدوم در تصادف خودرو‌های سرویس مدارس در شیراز/توضیح رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش فارس

مدیر اورژانس استان فاس گفت: تصادف دو خودرو سواری سرویس مدارس در شیراز موجب مصدویت ۴ دانش آموز شد.

۴ مصدوم در تصادف خودرو‌های سرویس مدارس در شیراز

به گزارش اول اول فارس، محمد جواد مرادیان ، اظهار داشت: ساعت ۱۳ ظهر امروز طی تماسی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو سواری حامل دانش آموزان مدرسه در چهارراه تخت جمشید شیراز بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه ۴ دانش آموز پایه ابتدایی زخمی شدند.

مرادیان با بیان اینکه سه نفر از مصدومان دختر و یک نفر پسر بوده است، گفت: سه دختر دانش آموز مصدوم به دلیل جراحات وارده، به تشخیص امدادگران اورژانس به بیمارستان مسلمین شیراز منتقل شدند و پسر دانش آموز بصورت سرپایی در سر صحنه مداوا شد.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: حال عمومی همه مصدومان مساعد گزارش شده است.علت حادثه در دست بررسی است.

همچنین رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش فارس گفت: تنها یک سرویس مدرسه در شیراز تصادف کرده است که براثر آن ۲ دانش آموز دبیرستانی در آن مصدوم شده‌اند.

حمیدرضا شعبانیگفت: حادثه تصادف ظهر امروز، براثر برخورد یکدستگاه خودروی سمند تاکسی سرویس مدرسه و یکدستگاه پراید شخصی واقع شده است و طی آن ۲ دختر دانش آموز دوره اول متوسطه مصدوم و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

شعبانی خاطرنشان کرد: به دلیل باز شدن کیسه هوای خودروی سمند، ضربه‌ای به دانش‌آموزان دختری که درون این خودرو بودند وارد شده و امدادگران اورژانس ترجیح داده‌اند که مصدومان را برای چک بیشتر و تخصصی به بیمارستان منتقل کنند.

وی با بیان اینکه اطلاعات کامل این حادثه و مصدومان نزد آموزش و پرورش فارس وجود دارد، گفت: طی تماسی که با خانواده مصدومان حادثه داشتیم، هر دو دختر دانش آموز خوشبختانه سالم هستند و از بیمارستان هم مرخص شده‌اند.

شعبانی تاکید کرد که تمام رویدادهای مربوط به سرویس مدارس در سطح استان فارس روزانه رصد و کنترل و ثبت می‌شود و قابلیت پیگیری را دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار