چاپ کد خبر: 80654
22 فروردین 1401

آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شیراز: ساخت دوربرگردان نیایش – چمران بزودی

اصنافی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده عملیات اجرایی دوربرگردان نیایش -چمران شروع می شود، افزود: تقاطع جام جم نیز که قبلاً کلنگ زنی شده بود عملیات اجرایی آن بعد از اصلاح طرح پیگیری خواهد شد.
به گزارش اول فارس ، سید احسان اصنافی روز ۲۱ فروردین ماه در پنجاه و پنجمین صحن علنی شورا درباره وضعیت پروژه های عمرانی گفت:برخی از پروژه های عمرانی بصورت نیمه کاره رها شده بود و برخی مشکل  طراحی داشت و تلاش شده که پروژه ها سامان یابد تا در اجرا  کمتر مشکل داشته باشیم .
 وی درباره تقاطع مدافعان سلامت در بلوار احمد بن موسی اظهار کرد: برخی از پروژه ها از برنامه زمان بندی یکسال عقب  بودند مانند تقاطع مدافعان سلامت  اما با تلاش شبانه روزی و  سه شیفت کار کردن تا در بازه ۶ماه اندازه یکسال کار شده است و از برنامه زمانبندی  جلوتر است.
اصنافی با بیان اینکه  تمام تلاش ها برای این است که تا آخر ۱۴۰۱ جمع‌بندی در مورد پروژه های صورت بگیرد خاطر نشان کرد: یکی از  اقدامات در حوزه خط دو مترو است که با قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا همکاری صورت گرفته است و حجم کار در خط۲ مترو ۴برابر شده است.
شهردار شیراز  تصریح کرد:برای بهره برداری یک لاین از خط ۲مترو  با  ۸ماه از برنامه زمانبندی جلوتر هستیم و قرار بوده بود در پایان سال ۱۴۰۲ یک لاین به بهره برداری برسد که با این مجموعه اقدامات و تأمین منابع مالی بتوانیم در سال ۱۴۰۱به بهره برداری برسد .
شیراز
اصنافی با بیان اینکه کلنگ زنی پروژه اولویت دار در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: شورای ترافیک استان در تاریخ ۲۴اسفند ماه ۱۴۰۰ مجوز  برخی از پروژه های بزرگ مقایس را صادر کرده است و با توجه به اینکه که  فرمانداری شروع عملیات اجرایی را در آستانه نوروز  متوقف کرده کلنگ زنی برخی پروژه ها به بعد از نوروز موکل شده است .
وی با اشاره به اینکه طی روزهای آینده عملیات اجرایی دوربرگردان نیایش -چمران  شروع  می شود، افزود: تقاطع جام جم  نیز که قبلاً کلنگ زنی شده بود عملیات اجرایی آن بعد از اصلاح طرح پیگیری خواهد شد.
 شهردار شیراز  با بیان اینکه درباره تقاطع آفرینش  نیز گفت،:نقشه ها نیاز به اصلاح دارد و در صورت تایید شورای ترافیک وارد کار عملیاتی می‌شود.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

علی پنجشنبه , ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۱۰

بعد ازورودی مهدی آباد زیر گذر چی شد منطقه محروم کارکرد شهرداری زیر صفر

آخرین اخبار