چاپ کد خبر: 136209
15 اسفند 1402

آیا شما فرد حساس و یا بی تفاوتی هستید؟با اعتراف به آنچه که در ابتداء دیدید جواب این سوال را پیدا کنید

ذهن ما تمایل دارد ما را با استفاده از رنگ ها و الگوها برای ایجاد تصاویری که ممکن است وجود نداشته باشد فریب دهد. اما هنگامی که مغز اطلاعات را با تمرکز چشم پردازش کرد، ممکن است متوجه شویم که آنچه دیدیم واقعاً با تصویر واقعی مطابقت ندارد.یکی از راه های جالب و شاید سرگرم کننده برای شناخت بهتر خود استقاده از تست های شخصیتی تصویری است که تا حدودی به ما کمک می کند خود را بهتر بشناسیم.در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با یک تست شخصیتی جالب به اینکه آیا شما فرد حساسی هستید یا خیر پی ببرید.

تست شخصیت: اول چه دیدید، زن یا گل؟

این تست شخصیت مدعی است که شخصیت ما را تعریف می‌کند. در اصل این تصویر توسط نقاش سورئالیست اکتاویو اوکامپو خلق شد. این نقاشی یکی از خلاقانه‌ترین آثار اوست و به خاطر سبکش شهرت زیادی دارد. او این تصاویر را با قرار دادن و جزئیات واقعی و تصویری در یک تصویر واحد خلق می‌کند.

آیا فرد حساسی هستید و یا بی تفاوت

اکنون که با دقت به این تست نگاهی انداخته‌اید و تمام جزئیات آن را درک کرده اید، آنچه در نگاه اول می‌بینید شخصیت شما را آشکار می‌کند.

۱-خانم 

اگر اولین چیزی که دیدید چهره خانم بود به این معنی است که شما قدرت درونی زیادی دارید و چالش‌های زندگی را دوست دارید. با وجود سختی ها، معلوم شد که آدمی با روح زیبا هستید. از این رو شما چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته اید، ممکن است اینطور به نظر برسد که از لحاظ احساسی سرد هستید. اما آنهایی که واقعاً نوع فردی شما را می شناسند، می توانند بگویند که شما فردی شگفت انگیز هستید.

۲-گل

اگر ابتدا گل را دیدید، به این معنی است که شما فردی حساس و شهودی هستید. شما شنونده خوبی هستید و روی چیزهایی تمرکز می‌کنید که برای شما معنادار هستند. علاوه بر این، گل به معنای ظریف و ساده بودن است. شما دلسوز، شهودی هستید و تمایل به انجام هر کاری برای حمایت از افرادی دارید که دوستشان دارید.

منبع:ستاره

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار