چاپ کد خبر: 55529
9 خرداد 1400

احتمال حمایت نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان از همتی

همتی 3

به گزارش اول فارس به نقل از برنا، محمود علیزاده طباطبایی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، در رابطه با حمایت حزب کارگزاران از عبدالناصر همتی گفت: حزب کارگزان از ابتدای انتخابات بنا را بر این گذاشته بود تا تصمیم نهاد اجماع ساز را مورد حمایت قرار دهد و تاکید بر این بود حتی اگر همه کاندیدا‌های اصلاح طلب رد صلاحیت شوند باز هم در انتخابات شرکت خواهیم کرد.

 او ادامه داد: آقای همتی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران است و بر همین اساس نمایندگان حزب کارگزان در حال رایزنی و مذاکره با نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان هستند تا آقای همتی را مورد حمایت خود قرار دهند، هنوز این مذاکرات به جمع بندی و تصمیم نهایی نرسیده است و امکان دارد تا نهاد اجماع ساز از همتی حمایت کند.

علیزاده طباطبایی گفت: وضعیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری از سال ۹۲ که بدتر نیست، در سال ۹۲ صلاحیت آقای هاشمی رد شد، اما در سال ۱۴۰۰ صلاحیت آقای جهانگیری تایید نشد. در سال ۹۲ کاندیدای ما آقای روحانی بود که هیچ نسبتی هم با اصلاحات نداشت، اما در این دوره آقایان همتی و مهرعلیزاده هر دو اصلاح طلب هستند. احتمال می‌دهم آقای همتی مورد حمایت قرار بگیرد تا پایان هفته این موضوع مشخص خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار