چاپ کد خبر: 118687
25 مرداد 1402

اعتراض نماینده شیراز و زرقان به ورود فله ای اتباع بیگانه به کشور

دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده اول مردم شریف شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمله تروریستی به شاهچراغ (ع) هیچ ارزش نظامی ندارد، گفت: دشمن باید بداند این ترورها هیچ خللی در اراده مردم نسبت به انجام فرایض دینی ایجاد نخواهد کرد.

هشدار جدی علیرضا پاک فطرت به وزیر کشور:

چرا اتباع بیگانه بدون مدارک معتبر وارد کشور میشوند؟! علیرضا پاک فطرت

در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به شاهچراغ (ع) گفت: دشمن باید بداند این ترورها هیچ خللی در اراده مردم نسبت به انجام فرایض دینی ایجاد نخواهد کرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: مردم شیراز در دهه اول محرم امسال با بیش از پانصد هیأت مذهبی در سراسر شهر به عزاداری پرداختند و هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء تا اذان صبح در هیأت‌های عزاداری با نظم خاصی سینه‌زنان وارد حرم می‌شدند لذا طبیعی بود که دشمن نمی‌توانست این همه شور حسینی را ببیند.

وی تأکید کرد: این نوع ترورهای کور هیچ ارزش نظامی ندارد، همچنین داعش در وقت نماز به نمازگزاران حمله کرد و این نشان از ضعف و پلیدی این گروه تروریستی دارد. جا دارد از هیأت‌های مذهبی تشکر کنم که برای زنده نگه داشتن عاشورا با تمام توان و ۲۴ ساعته پای کار بودند و تمام داشته‌ های خود را پای کار آوردند و در سراسر شهر موکب داشتند تا پذیرای عزاداران حسینی باشند.

*در کنترل مرزهای شرقی کشور دقت بیشتری بعمل آید.

علیرضا پاک فطرت با تشکر از پرسنل حفاظت و پرسنل انتظامی حرم شاه چراغ بیان کرد: این پرسنل به موقع وارد عمل شدند و اجازه ندادند که تروریست وارد صحن مطهر حرم شود.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در تذکری به وزیر کشور گفت: وزارت کشور باید در کنترل مرزهای شرقی کشور دقت بیشتری به عمل آورد و اجازه ندهد اتباع بیگانه بدون مدارک معتبر وارد کشور شوند.جناب وزیر کشور اقتصاد کلانشهر شیراز از طریق توریسم فرهنگی، مذهبی و درمانی است لذا با این اتفاقات اقتصاد شهر نابود خواهد شد و نتیجه آن بیکاری و فقیر شدن مردم شیراز خواهد بود، بنابراین لطفاً به وظایف خود به درستی عمل کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

هجوم اتباع موجب مشکلات معیشتی امنیتی برای مردم شده

آخرین اخبار