چاپ کد خبر: 30848
6 تیر 1399

امام جمعه کامفیروز: اقدامات قوه قضائیه باعث خوشبینی مردم شده است

امام جمعه کامفیروز گفت: آنچه که باعث آرامش بازار سکه و ارز می شود این است که علاوه بر اعدام سلطان ها، سازندگان سلاطین سکه و ارز نیز اعدام شوند.

تقی زادهامام جمعه کامفیروز

به گزارش اول فارس ، حجت الاسلام و المسلمین تقی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه کامفیروز با اشاره به فرارسیدن شهادت آیت الله بهشتی و ایام هفته قوه قضائیه، ضمن تبریک این هفته به قضات پاکدست و کارمندان زخمتکش دستگاه قضا، افزود: فردا سالروز شهادت آیت الله بهشتی، دومین رئیس قوه قضائیه پس از انقلاب و همراهانش است و نباید فراموش کنیم که انقلاب ما از نخست تا کنون زخم خورده‌ی ترورهای مستقیم و نیابتی بوده و هست.

وی تصریح کرد: خون بزرگان، عالمان و جوانان ما ریخته می‌شود، اما شوآف و نمایش حقوق بشرش برای آمریکاست و در آخر هم به جرم تروریست بودن، کشور ما را در فهرست سیاه قرار می‌دهد.

وی ضمن اشاره به برخی خدمات کنونی قوه‌ی قضائیه، گفت: قوه‌قضاییه در دوره‌ی جدید خود که از ۱۶ اسفند ۹۷ شروع شده است، اقداماتی انجام داده که باعث امیدوار شدن مردم به این قوه گردیده و مردم را به آینده خوشبین نموده است از جمله رسیدگی قاطع و حکم قطعی برای مفسدین اقتصادی و کارهای بسیار دیگر.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: البته دو نکته که کارکنان قوه قضائیه باید نصب العین خود قرار دهند یکی سرلوحه قرار دادن برخورد با مفسدین اقتصادی و قطع دست کسانی که قصد دارند با چپاول و غارت بیت المال اعتماد عمومی را به نظام کمرنگ کنند و دیگری لزوم تداوم و استمرار بر همین مسیری که یک سال و نیم اخیر بر طبق آن مشی نموده‌اند.

وی با اشاره به عواقب نوسانات بازار ارز و سکه داشت و در این رابطه گفت: نکته دیگری که حائز اهمیت است، تلاطم غیرمعقول و مشکوکیست که در هفته‌ی گذشته در بازار سکه و ارز شاهد آن بودیم، این نوسانات هم دارایی مردم را از بین می‌برد و هم آرامش روانی جامعه را نابود می‌کند.

امام جمعه کامفیروز یادآور شد: زمانی که گفتند سلطان سکه را دستگیر کرده‌ایم قیمت سکه زیر ۵ میلیون بود، الآن سکه کمر همت خود را بسته برای رسیدن به ۹ میلیون تومان، مشکل کار اینجاست که سلطان سکه را حذف کردید اما اولاً اون فرد، یا اون باندی که سلاطین سکه را می‌سازند حذف نکردید و ثانیاً باید با اصلاح قوانین و مقررات نظام پولی و بانکی کشور، روزنه‌های قانونی که راه را برای فرار قانونی و اینگونه اختلاسات فراهم می‌کند بسته شود و تا زمانی که چنین نکنید قطعاً در آینده باز شاهد این نوسانات و تلاطم‌های مخرب خواهید بود.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار