چاپ کد خبر: 123743
22 مهر 1402

انتقاد تند نماینده شیراز و زرقان از حضور اتباع بیگانه در استان و عدم اتصال فارس به دریا

نماینده شیراز و زرقان در نشست شورای اداری استان فارس از حضور رئیس از حضور اتباع بیگانه در استان فارس انتقاد کرد.

انتقاد تند نماینده شیراز و زرقان از حضور اتباع بیگانه در استان فارس

به گزارش اول فارس ، دکتر ابراهیم عزیزی نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در سخنانی خطاب به رئیس جمهور از حضور گسترده اتباع بیگانه در استان فارس انتقاد کرد و گفت ما تاکنون دوحمله تروریسیتی خونین در شاهچراغ را از سوی اتباع بیگانه شاهد بوده ایم و استان فارس دیگر گنجایش حضور اتباع بیگانه را ندارد.

نماینده مردم شیراز و زرقان خطاب به سید ابراهیم رئیسی گفت : آقای رئیس جمهور بیش از ۵۰۰ هزار اتباع افغانستان در استان فارس حضور دارند که فقط ۱۵۰ هزار نفر آنان دارای مجوز محسوب می شوند و بقیه بصورت غیر مجاز  در استان هستند و مردم استان فارس از این شرایط ناراحت هستند.

ابراهیم عزیزی از رئیس جمهور در خواست کرد شیراز از اتباع بیگانه تخلیه گردد و حضور اتباع بیگانه در شیراز در شورای عالی امنیت مطرح شود و مصوب شود این افراد شیراز را ترک کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان همچنین از عدم اتصال استان فارس به خلیج فارس که مصوبه شورای عالی امنیت ملی نیز هست انتقاد کرد و گفت این مصوبه به تایید مقام معظم رهبری رسیده است و دلیلی ندارد اجرای آن به تعویق بیفتند و مردم استان فارس به جد خواستار اجرای مصوبه شورای عالی امنیت ملی برای اتصال استان به خلیج فارس هستند.

شما هم نظر بدهید

دسترسی تمام گوشی ها به اینترنت ماهواره‌ای استارلینک تا سال ۱۴۰۴

با این ۱۲ ترفند بوی زهم و بد مرغ در غذا را به راحتی از بین ببرید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

علیرضا دوشنبه , ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

خداوکیلی شعارانتخاباتیست زمان استانداری شماهم به کنار پس تو این چندسال نمایندگی کجابودید الان که دوره نمایندگی شماتمام شده پس شعاردوره بعدیست

علی شنبه , ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۲۲

این ها شوی انتخاباتی است، آقای عزیزی اگرصادق بودندچندین سال استاندار هرمزگان بودندچرااون زمان تلاشی برای انتقال قطعه ای از شهرستان پارسیان که ارزش خاصی برای هرمزگان نداشت به استان فارس راننمودند علیرغم اینکه دراون دوران آرامش بیشتری برکشور حاکم بود ودولت احمدی‌نژاد دولتی بودباتصمیمات آنی و…

آخرین اخبار