چاپ کد خبر: 38752
4 آذر 1399

بازداشت پدر عروس و داماد در عروسی ویروسی در داراب

عروسی کرونایی در استان فارس min

فرمانده انتظامی داراب از تعطیلی یک مراسم عروسی و بازداشت پدر داماد و عروس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اول فارس سرهنگ علیرضا نوشاد، گفت: موضوع برگزاری مراسم عروسی از طریق مرکز ۱۱۰ به اطلاع پلیس رسید و بلافاصله مامورانی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه مراسم عروسی در یکی از محله‌های بخش “جنت‌شهر” از توابع داراب برپا شده بود، گفت: مأموران پلیس بعد از مشاهده وضعیت، با هماهنگی مقام قضائی مراسم عروسی را تعطیل و پدران عروس و داماد را بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا، برگزاری هرگونه مراسم عمومی با جمعیت بیش از ۱۵ نفر ممنوع است و پلیس نیز وظیفه دارد در صورت اطلاع، برابر قانون عمل کند.

سرهنگ نوشاد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که سلامت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند هیچ‌گونه مماشاتی نخواهد کرد و با آنان برخورد قاطع می‌کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

امراله مهماندوست پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۵:۴۶

باید برخوردهای انتظامی از حدود یکسال قبل چنین بود از میلیون ها مراسم با یکی چنین برخوردی شده است

س ش پنجشنبه , ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰:۵۴

معذرت میخوام با وجود ابنکه میبینند ولی واقعا احمق ونفهم هستند که چنین‌مراسماتی برگزار میکنن باید با این گونه افراد جدی برخورد کرد الان برادر شوهر من هم‌برای دخترش تو این وضعیت تو باغ یه جشن‌باشکوه گرفت اما من شرکت نکردم میگفت کلا ۱۵۰ نفریم اولین کسانی که به کرونا مبتلا شدن خانواده خودش بود

ناشناس چهارشنبه , ۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰

باید جهت افراد خاطی در عروسی به خاطر اینکه با عمل آنها جا عده ای را به خطر مرگ انداخته اند ، مجازات سخت در نظر گرفته شود.

آخرین اخبار