چاپ کد خبر: 76576
11 اسفند 1400

بازداشت کله اسبی ساطور بدست و نوچه اش در باغ ملی جهرم

اوباش جهرم

فرمانده انتظامی “جهرم” گفت: دو نفر که با سلاح سرد در پارک “باغ ملی” و یکی از خیابان‌های اطراف این باغ قدرت‌نمایی و عربده‌کشی می‌کردند توسط ماموران یگان امداد دستگیر شدند.

به گزارش اول فارس، سرهنگ “خسرو رزمجویی”  در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران یگان امداد جهرم حین گشت‌زنی در پارک “باغ ملی” و یکی از خیابان‌های اطراف این باغ مشاهده کردند ۲ نفر جوان (یکی از آنان ملقب به “کله اسبی) با ساطور و چاقو در حال عربده‌کشی و قدرت‌نمایی با سلاح سرد و سلب آسایش شهروندان هستند که بلافاصله برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی “جهرم” خاطر نشان کرد: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

سرهنگ “رزمجویی” با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان دو عدد سلاح سرد از نوع چاقو  و ساطور کشف شد، تصریح کرد: افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان و قدرت با اراذل و اوباش برابر قانون برخورد خواهد کرد، گفت: پلیس اجازه نمی‌دهد هیچ شرور و هنجارشکنی فرصت عرض اندام و ایجاد مزاحمت برای مردم داشته باشد.


دستگیری عامل مزاحمت برای دختر جوان در”جهرم”  

فرمانده انتظامی شهرستان “جهرم” از دستگیری فردی خبر داد که برای یک دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده بود.

سرهنگ  “خسرو  رزمجویی”  در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر اینکه دختری جوان در حال رفتن به باشگاه بوده که فردی با یک خودرو تویوتا برای وی ایجاد مزاحمت می‌کند که بررسی موضوع جهت شناسایی متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و ضمن دستگیری وی خودرو آن را نیز دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و ایجاد مزاحمت مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار