چاپ کد خبر: 115099
3 تیر 1402

تخلف دو مدیرکل در حادثه خونین یاسوج محرز و برای آنها تشکیل پرونده شده است

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد: تخلف دو مدیرکل در حادثه خونین یاسوج محرز و برای آنها تشکیل پرونده شده است.

بازرس کل کهگیلیویه وبویراحمد

کبنا:بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تصادف خونین یاسوج (منطقه پلیس راه شیراز – یاسوج) گفت: برای دو نفر از مدیران متولی تشکیل پرونده شده و در حال بررسی است. تخلف این مدیران در این حادثه محرز است و با آنها برخورد قانونی می‌شود.
محمد مهدی صالحی در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا نیوز اظهار داشت: سازمان بازرسی نامه‌های هشداری متعددی را در خصوص این نقطه حادثه خیز با دستگاه‌های متولی (راهداری و راه شهرسازی) مکاتبه کرده  که این نامه‌ها هم موجود است.

وی افزود: در تاریخ ۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ نامه‌های هشداری را به این دستگاه‌های متولی ارسال کردیم و به آن‌ها پیرامون همین نقطه حادثه خیز به لحاظ؛ فضاسازی، رعایت حریم و نقض قوانین و مقررات صورت گرفته هشدار دادیم و تأکید کردیم که باید این موارد اصلاح شود و به آن‌ها گفتیم که ممکن است این اتفاق بیفتد.

حادثه یاسوج
صالحی در ادامه اضافه کرد: به این هشدار ما توجه نکردند و هشدار دیگری در تاریخ ۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ به آن‌ها دادیم و گفتیم که حریم جاده یاسوج به شیراز حدفاصل سرآبتاوه تا پلیس راه (شیراز – یاسوج) به دلیل عدم رعایت حریم جاده و تصرف غیرقانونی آن توسط افراد، هر چه سریعتر آن را بررسی کنید و اصلاح امور انجام بدهید که متأسفانه مجدداً به هشداری‌های سازمان بازرسی توجه نکردند.

حادثه یاسوج 2
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا براین با بررسی‌های که دیروز صورت گرفت و حضور می‌دانی هیئت بازرسی سازمان بازرسی استان در نقطه حادثه خیز مذکور و شرکت در جلسه مدیریت بحران استان برای مدیران متخلف تشکیل پرونده شد و در حال بررسی است و نتیجه را به مردم هم اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به هشدار دیگر، تصریح کرد: همچنین دوم خرداد ماه ۱۴۰۲ با مکاتبه دیگری تذکر لازم داده شد و بیان شد که حریم جاده یاسوج به شیراز حدفاصل سرآبتاوه تا پلیس راه به دلیل عدم رعایت حریم جاده و تصرف غیرقانونی آن توسط افراد، هر چه سریع‌تر بررسی و اصلاح امور انجام شود.”مهر”

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تأکید کرد: تخلف این مدیران صد درصدی معرز است، چرا که به هشدار‌های سازمان بازرسی توجه نکردند؛ چرا که اگر به هشدار‌های سازمان بازرسی توجه می‌کردند، این حادثه به این شکل اتفاق نمی‌افتاد.

تصاویر: حادثه مرگبار برخورد یک تریلر با خودروها در یاسوج با ۲۶ کشته و زخمی+اسامی مصدومین

باورتان نمی شود این جاده ترانزیتی و ملی ۲۸ سال است که در دست احداث است !

سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

 ورود به کانال تلگرام 

 ورود به کانال واتساپ 

 ورود به کانال ایتا

 ورود به کانال سروش 

ورود به کانال روبیکا

 ورود به کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار