چاپ کد خبر: 137289
26 اسفند 1402

تست هوش: اگر بگی کدام زن « مارال » واقعی است آی کیوی انیشتین را داری !

فقط کسانی که آی کیوی انیشتین را دارند می توانند این معما را حل کنند. داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع مسائل ریاضی نیست. هوش یک موضوع واقعا پیچیده است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت ذهن خود هستید، معماها و پازل ها را حل کنید.

معمای مارال واقعی 1

 به تصویر نگاه کنید، آیا می توانید جواب این معمای تصویری را در عرض ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟ در تصویر ۲ خواهر دو قلو وجود دارد که کاملا شبیه هم هستند. مرد درون تصویر درحالی که دست یکی از خانم ها را گرفته، به دیگری می گوید: «من خواهرت مارال را دوست دارم!». اما زنی که جلوی آنها ایستاده است مدعی است که “مارال اوست”. حالا به نظر شما مارال واقعی کدام یکیست؟

به گفته طراح معما، فقط کسانی که آی کیوی انیشتین را دارند می توانند این معما را حل کنند. داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع مسائل ریاضی نیست. هوش یک موضوع واقعا پیچیده است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت ذهن خود هستید، معماها و پازل ها را حل کنید.

معماها و پازل ها، مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز باعث می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، بازی های فکر و معماها  پازل ها است.

مارال کیست؟

در تصویر ۲ خانم دو قلو وجود دارد که کاملا شبیه هم هستند. مرد درون تصویر درحالی که دست یکی از خانم ها را گرفته، به دیگری می گوید: «من با خواهرت مارال عروسی کرده ام !». اما زنی که جلوی آنها ایستاده است مدعی است که “مارال اوست”.

حالا به نظر شما مارال واقعی کدام یکیست؟

معمای مارال واقعی 1

فراموش نکنید برای حل این معما فقط ۱۰ ثانیه وقت دارید که از الان شروع می شود.

به تصویر نگاه کنید، آیا می توانید جواب این معمای تصویری را در عرض ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟ در تصویر ۲ خانم دو قلو وجود دارد که کاملا شبیه هم هستند. مرد درون تصویر درحالی که دست یکی از خانم ها را گرفته، به دیگری می گوید: «من با خواهرت مارال عروسی کردم!». اما زنی که جلوی آنها ایستاده است مدعی است که “مارال اوست”. حالا به نظر شما مارال واقعی کدام یکیست؟

به گفته طراح معما، فقط کسانی که آی کیوی انیشتین را دارند می توانند این معما را حل کنند. داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع مسائل ریاضی نیست. هوش یک موضوع واقعا پیچیده است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت ذهن خود هستید، معماها و پازل ها را حل کنید. معماها و پازل ها، مغز را به فعالیت بیشتر وا می دارد. فعالیت مغز باعث می شود که قدرت تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند. جدای از این، مغز شما هم نیاز به ورزش دارد و ورزش مغز حل سوالات هوش، بازی های فکر و معماها  پازل ها است.

جواب در انتهای صفحه قرار دارد، اما قبل ۱۰ ثانیه سراغ آن نروید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار