چاپ کد خبر: 73760
15 بهمن 1400

تصاویر گوشی جدید گلکسی A53 سامسونگ

 گلکسی A53 1

رندرهای رسمی منتسب به گلکسی A53، میان‌رده‌ مورد انتظار سامسونگ را از زوایای مختلف به تصویر می‌کشند. گلکسی A53 به‌زودی با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد.
با صدور گواهی NBTC و FCC برای گلکسی ای ۵۳ سامسونگ (Samsung Galaxy A53)، اکنون بیش از هر زمان دیگری به رونمایی گوشی میان‌رده‌ جدید کره‌ای‌ها که احتمالاً یکی از مهم‌ترین گوشی‌های بازار ایران خواهد شد، نزدیک شده‌ایم. در فاصله‌ باقی‌مانده تا رونمایی گلکسی A53، افشاگران دست به کار شده‌اند و رندرهای رسمی منتسب به این گوشی را فاش کرده‌اند. براساس گزارش Gizmochina، رسانه‌ آلمانی وین‌فیوچر که پیش‌تر بارها رندر رسمی گوشی‌های سامسونگ را فاش کرده، این بار سراغ گلکسی A53 رفته است.

تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند آنچه پیش‌تر در رندرها دیده بودیم، تا حد زیادی درست بوده‌ است. به وضوح می‌بینیم سامسونگ زبان طراحی نسل‌های پیشین گلکسی A را ادامه داده و بهبودهایی در آن اعمال کرده است. پنل پشتی گلکسی A53 در رندرهای جدید شباهت بسیار زیادی به پنل پشتی گلکسی A52 دارد، با این‌ تفاوت که برآمدگی دوربین آن اصلاحاتی به خود دیده و این بار جذاب‌تر از نسل قبل به نظر می‌رسد.

گلکسی A53 2

در پنل جلویی گلکسی A53 حاشیه‌هایی می‌بینیم که کاملاً به چشم می‌آیند. بخش بالایی نمایشگر از حفره‌ای برای دوربین سلفی میزبانی می‌کند. گفته شده است گلکسی A53 دارای وزن ۱۸۹ گرم و ضخامت ۸٫۹ میلی‌متر است.

شایعه‌ها می‌گویند گلکسی A53 ضمن پشتیبانی از فناوری ۵G در پنل پشتی خود از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در این گوشی همچنین از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض به‌همراه دو دوربین دو مگاپیکسلی استفاده خواهد شد که یکی از آن‌ها لنز ماکرو خواهد داشت و گلکسی A53 از لنز دیگر برای ایجاد جلوه‌ بوکه روی تصاویر بهره خواهد گرفت.

گلکسی A53 3

گلکسی A53 سامسونگ دارای نمایشگر ۶٫۵ اینچ سوپر AMOLED با وضوح ۲٬۴۰۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و حداکثر نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز خواهد بود. به احتمال زیاد در میان‌رده‌ مورد اشاره‌ سامسونگ از پردازنده‌ای معرفی‌نشده، به نام اگزینوس ۱۲۰۰ استفاده می‌شود. این پردازنده دو هسته‌ پرقدرت با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ کوچک‌تر با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز خواهد داشت.

بنابه شایعه‌های تأییدنشده سامسونگ قصد دارد گلکسی A53 را با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ رم و حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی عرضه کند. کاربر در صورت تمایل خواهد توانست حافظه‌ ذخیره‌سازی دستگاه را با استفاده از کارت میکرو SD تا حداکثر یک ترابایت دیگر افزایش دهد.

alleged galaxy a53 phone render white all angles

انتظار می‌رود گلکسی A53 از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات استفاده کند. برخی منابع می‌گویند سامسونگ چند گوشی میان‌رده‌ جدید سری A نظیر گلکسی A73 و گلکسی A53 را تا پایان ماه جاری میلادی یا ماه مارس (اسفند و فروردین) معرفی می‌کند. گلکسی A53 شاید در برخی بازارها تراشه‌ اسنپدراگون داشته باشد. قیمت گلکسی A53 فعلا نامشخص است، اما افشاگران می‌گویند احتمالاً کره‌ای‌ها این گوشی را با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهند کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

زرندی جمعه , ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۱۹

درود.مطلبتان عالی است

آخرین اخبار