چاپ کد خبر: 130441
11 دی 1402

تعطیلی ۲ فروشگاه در شهر صدرا که روز روشن داروهای مخدر می فروختند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از تعطیلی دو واحد غیرمجاز فروش و توزیع انواع دارو‌های مخدر و قرص‌های غیر مجاز در شهر صدرا خبر داد.

به گزارش اول فارس؛ محمدجواد راعی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز  با اشاره به دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر توزیع قرص‌های مخدر در دو واحد صنفی توزیع دخانیات در شهر صدرا گفت: پس از هماهنگی با مراکز قضایی و انتظامی در بازرسی مشترک این معاونت با نیرو‌های کلانتری ۲۸ صدرا، بیش از هزار عدد از انواع قرص‌های مخدر و دارو‌های قاچاق کشف شد.

دارو ی مخدر

او با بیان اینکه در این بازرسی سرزده، یک دستگاه خودروی سواری نیز توقیف شده است، گفت: در این رابطه چهار متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
راعی افزود: مقابله با توزیع کنندگان کالا‌های سلامت محور که به صورت مستقیم سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند، یکی از مطالبات و خواسته‌های عمومی است که این مهم در اولویت کاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دارد.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه غذا و دارو، موضوع را به سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت اطلاع دهند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار