چاپ کد خبر: 134701
30 بهمن 1402

جریمه ۱۰ میلیاردی صاحب خودرو لاکچری ، ماشینش هم مصادره شد!

تعزیرات حکومتی، مالک خودروی قاچاق را علاوه بر ضبط خودرو به پرداخت بیش از ۱۰۷ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بنز 550 cls
به گزارش  اول فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، رضا مظفری گفت: پرونده قاچاق یک دستگاه خودروی بنز ۵۵۰ cls  به ارزش ۱۰۷ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت ۱۰۷ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
مظفری گفت: با گزارش ماموران نیروی انتظامی پیرامون کشف کامیونت حامل خودرو قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳

برای بابک زنجانی هم حق دولت با همین شدت و قاطع برخورد کردن در زمانیکه اقتصاد کشور رو مختل کرد و وضعیت و معیشت مردم را سخت تر و دستشان تنگتر شده بود و این چرخه همچنان تبعات خودش رو ادامه داده ، پس معلومه که حق دولتیها( نه حق دولت) تمام و کمال پرداخت شده( یا اصلا همون موقع برداشت شده بوده)
، پس برای صاحب این ماشین مثل بابک زنجانی عمل نشده تا فقط خودرو ضبط شود ، چون انگار نه کاری شده و نه ماشینی بوده ، عین همونکاری که برای بابک زنجانی در نظر گرفتن که نه پولی خورده شده و نه هیچ نقشی در سرنوشت اقتصادی یه مملکت داشته.

آخرین اخبار