چاپ کد خبر: 140113
24 فروردین 1403

جزئیات انفجار خونین در خوابگاه کارگران افغانی کوره آجرپزی مرودشت

انفجارگاز

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت درباره جزئیات حادثه انفجار در این شهرستان گفت: انفجار در خوابگاه کارگران کوره آجرپزی رخ داده است.
به گزارش اول فارس ، حسین فلاح  امروز، ۲۴ فروردین با اعلام این خبر گفت: طی تماس اورژانس شهرستان مرودشت ۰۶:۴۶:۵۰ صبح امروز ۲۴ فروردین ۱۴۰۳، حادثه انفجار در یک اتاق که به عنوان خوابگاه کارگران کوره آجرپزی واقع در انتهای روستای کوشک مرودشت به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت اطلاع داده می‌شود.
وی با بیان اینکه ماموران ایستگاه ۴ به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه بنا بر بررسی‌های اولیه نشت گاز داخل اتاق بوده است که با روشن کردن لامپ اتاق موجب بروز انفجار منجر به حریق شده بود.

فلاح با تاکید بر اینکه بروز این حادثه تعداد ۱۰نفر مصدوم سوختگی داشته است، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و ارائه هشدارهای لازم به عملیات خود پایان دادند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت در پایان یادآور شد: علت دقیق این حادثه در درست بررسی است.

همچنین محمدجواد مرادیان رئیس اورژانس فارس در این خصوص گفت: ساعت ۶:۲۳ صبح امروز خبر انفجار در کوره آجرپزی در روستای کوشک مرودشت به مرکز ارتباطات اورژانس فارس مخابره شد که بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه ۱۰ نفر که همگی اتباع غیر ایرانی بودند دچار مصدومیت و سوختگی شدند که اقدامات درمانی در محل حادثه به مصدومان ارائه شد و برای دریافت خدمات درمانی پیشرفته به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.

مرادیان در ادامه افزود: با توجه به نیاز سه نفر از مصدومان به دریافت خدمات درمانی پیشرفته تر، هماهنگی های لازم انجام و در ساعت ۱۱:۲۳ بالگرد اورژانس هوایی شیراز جهت نجات جان مصدومان حادثه به پرواز درآمد و هر سه مصدوم با حمایت درمانی حین انتقال، به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمؤمنین (ع) شیراز منتقل شدند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳

آخی بنده خداها.خداشفاشون بده.الهی زودترخوب شن.بازم الهی شکر که کسی ازبین نرفت.بنده خداها غریب دورازوطن هستند.براهمه مریضها خصوصا این بندگان خدا طلب سلامتی ازخداوند منان میکنیم.الهی آمین.

آخرین اخبار