چاپ کد خبر: 10604
6 مرداد 1398

جزئیات حمله اراذل و اوباش به منزل یک فرمانده پایگاه بسیج در شیراز

شب گذشته جمعی از اراذل و اوباش به درب منزل فرمانده پایگاهی در شیراز مراجعه نموده، وارد منزل شده و ضمن فحاشی به ایشان و خانواده و ارزشها، وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و فرار کردند.

به گزارش اول فارس ، حجت الاسلام مهدی زارع گفت: مدت چهار سال است که در منطقه محروم شیخ علی چوپان فرماندهی پایگاه را به عهده دارم و علی رغم وضعیت نامطلوب منطقه تلاشمان را مصروف رونق مسجد محله و تربیت نسل آینده ساز کشورمان داشته ایم.
وی ادامه داد: در منطقه ای که فروش مواد مخدر و جولان اراذل و اوباش سکه رایج آنجاست، همه چشم امید خانواده های مستضعف منطقه به پایگاه و مسجد و فعالیت های آن است و به لطف خدا و با کمک دلسوزان محل و مسجد اقدامات خوبی رقم خورده است. منتها اهالی محله  کماکان از حیث امنیت و وفور مواد مخدر برای فرزندانشان نگرانند.
فرمانده پایگاه شهدای گمنام  در مورد جزییات حادثه اخیر گفت: در حین گشت زنی در محل به نزاعی در محل  برخوردیم که عدم ورود ما باعث آسیب رهگذران و همسایگان می شد. به همین جهت وارد شده و نزاع به لطف خدا پایان پذیرفت. بعد از آن من به منزل مراجعه کردم. لحظاتی بعد با صحنه حضور وحشیانه چندین نفر از اراذل و اوباش در درب منزل و سپس ورود آنها مواجه شدم که ضمن  حمله به بنده و ضرب و شتم،  به خانواده و همه ارزش هایی که سالها در محل تبیلغش را کرده بودم توهین کردند و ناسزا گفتند. ایشان از شکایت خود از این اقدام خبر داد و خواستار تسریع در رسیدگی گردید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

یاس چهارشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۴۱

واقعاتاسف آوره تاکی بایدشاهداین بی حرمتیهابه خانواده های ارزشی باشیم

مهدی یکشنبه , ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

واقعا خواسته من هست که ارازل. دستگیر وبه اشد مجازات برسند حمله به یک بسیجی اونم به محل زندگی و ارامش و خانواده اش …متاسفم …. که اگر پیگیری نکنه
از طرف یک بسیجی

آخرین اخبار