چاپ کد خبر: 116318
20 تیر 1402

جفت روحی چیست؟ ارتباط با جفت روحی و ۷ نشانه که او را پیدا کرده‌اید

جفت روحی

جفت روحی چیست و در زندگی ما چه نقشی دارد؟ آیا به جفت روحی در قرآن نیز اشاراتی شده است؟ چطور میتوان هیپنوتیزم با جفت روحی را تجربه کرد؟ جفت روحی کاذب چیست؟آیا به وجود جفت روحی اعتقاد دارید؟ میدانید تفاوت جفت روحی و نیمه گمشده در چیست؟ بنظر شما با قانون جذب و یا در حالت تخصصی تر با قانون جذب عشق میتوان نیمه روح خود را یافت؟ تکنیک های روانشناسی که برای اعتماد به نفس و تقویت عزت نفس و یا درمان طرحواره ها، پیشنهاد میشوند تا چه میزان در جذب جفت روحیتان موثر اند؟

تابه‌حال چیزی درباره جفت روحی شنیده‌اید؟ جفت روحی یعنی ۱ روح در ۲ بدن. رابطه با جفت روحی پرشورترین رابطه‌ای است که افراد می‌توانند تجربه کنند. در این مقاله درباره نشانه‌های چنین رابطه‌ای، مراحل این رابطه و تفاوت جفت روحی و نیمه گمشده می‌گوییم. با ما همراه باشید.

جفت روحی چیست؟

دکتر لستینیا فرانسیس، درمانگر زوج و خانواده، به وجود احتمالی جفت روحی اشاره می‌کند و می‌گوید: «جفت روحی آینه‌ای است که روبه‌روی شما قرار داده می‌شود. این آینه به شما این امکان را می‌دهد که پیشرفت کنید، مهارت‌هایتان را توسعه دهید و آسیب‌ها و محرک‌ها را از بین ببرید.»

دانشمندان برای توضیح بهتر از واژه لیمرنس (limerence) استفاده می‌کنند. لیمرنس حالتی از علاقه وافر و بیش‌ از اندازه به شخص دیگر را توصیف می‌کند. روان‌شناسی به‌نام دوروتی تنو پس از انجام پژوهش‌های متعدد درباره عشق رمانتیک، اصطلاح لیمرنس را ابداع کرد. تجربیات ذهنی افرادی که با آنها مصاحبه کرد و مشاهدات گردآوری‌شده از آنها اساس نظریه لیمرنس را تشکیل دادند.

در حالی که ممکن است برخی از افراد وجود آن را قبول نداشته باشند، بر اساس نظریه لیمرنس جفت روحی وجود دارد و ممکن است در این رابطه نوعی وابستگی غیرقابل‌توضیح به شخص دیگر را احساس کنید.

نشانه‌های رابطه با جفت روحی

حالا که می‌دانید جفت روحی وجود دارد، احتمالا در حال فکرکردن به شخصی خاص هستید و می‌خواهید بدانید او همان فرد موردنظر است یا نه. ممکن است این فرد هر کسی باشد، از کسی که سال‌هاست او را می‌شناسید گرفته تا کسی از طریق شبکه‌های اجتماعی با او آشنا شده‌اید و تصور می‌کنید احساس خاصی بینتان است.

گرچه تشخیص این حالت کار دشواری است، در این قسمت چندین نشانه معرفی کرده‌ایم که ممکن است نشان‌دهنده رابطه با جفت روحی شما باشند.

  1. احساس می‌کنید ارتباط خاصی با او دارید: جفت روحی با ذهن، بدن و روح به هم متصل می‌شوند و ارتباط برقرار می‌کنند. این ارتباط نوعی کشش است که به او احساس می‌کنید.
  2. احساس می‌کنید او را می‌شناسید: در حضور او احساس آشنایی و امنیت عمیقی دارید.
  3. اگر حس کنید این عشق یک‌طرفه است، احساس ناامیدی می‌کنید: اگر از احساس او به خودتان مطمئن نباشید، ممکن است تا زمانی که از حسش مطمئن شوید، دچار ناامیدی یا حتی درد جسمی شوید.
  4. دچار احساسات فیزیکی می‌شوید: لیمرنس ممکن است واکنش‌های بدنی مانند عرق‌کردن، ضربان قلب تند یا لرز ایجاد کند.
  5. نمی‌توانید حستان به او را مهار کنید: بر اساس نظریه لیمرنس، احساسات مهارنشدنی و غیرارادی هستند. بنابراین احتمالا در برخورد با جفت روحی‌تان نمی‌توانید احساسات خود را سرکوب کنید و فکرنکردن به او بسیار سخت خواهد بود.
  6. این احساسات را با فرد دیگری تجربه نمی‌کنید: محققان معتقدند این‌گونه احساسات شدید را فقط می‌توانید با یک نفر در طول زندگی‌تان تجربه کنید.
  7. با دیدن او سرشار از اشتیاق می‌شوید: اگر با جفت روحی‌تان در ارتباط باشید، متوجه خواهید شد با وجودش خلاء زندگی‌تان پر شده است و سرشار از اشتیاق و سرمستی می‌شوید.

مراحل رابطه با جفت روحی

  • ملاقات اولیه: این رابطه زمانی شروع می‌شود که با شخصی که مجذوبش شده‌اید، ملاقات می‌کنید.
  • احساس‌ تردید: بعد از آنکه این فرد توجه شما را جلب کرد، از خودتان می‌پرسید «یعنی اون هم همین حس رو به من داره؟»
  • وسواس: این‌ تردید ممکن است باعث نشخوار ذهنی شما درباره این شخص شود.
  • افزایش احساسات پرشور: در این مرحله، فارغ از اینکه او هم احساسی شبیه به شما دارد یا نه، اشتیاق شما به این فرد بسیار افزایش می‌یابد.
  • کاهش احساسات: بر اساس تئوری لیمرنس وقتی عشق فرد تلافی یا انکار شود، تردید (که به احساسات عاشقانه دامن می‌زد) از بین می‌رود و شدت احساسات کاهش می‌یابد.

چگونه فرکانس جذب جفت روحی ارسال کنیم؟

از گذشته تا کنون هر اقدامی که بشر انجام داده است، به هدف جلب احساس رضایت بیشتر در زندگی بوده است. مثلا ما به مسافرت می رویم، ماشین تازه ای می خریم، به خانه جدیدی نقل مکان می کنیم و هزاران مورد مشابه دیگر تا احساس رضایتمندی بیشتری داشته باشیم. هدف ما از انجام هرکاری در زندگی، رسیدن به حال خوبتر، آرامش بیشتر و احساس رضایت بیشتر است. نیاز عاطفی و احساس عشق شاید زیباترین احساسی است که، خداوند در وجود ما قرار داده است.پس کاملا طبیعی است که، هر فردی به دنبال جذب جفت روحی خود باشد تا کنار آن، حال خوب بیشتری را تجربه کند. تمام افراد، فارغ از اینکه چه کاراکتر شخصیتی ای دارند، به دنبال جذب جفت روحی خود هستند تا کنارش به آرامش برسند. در ادامه به برسی چهار مرحله تضمینی که، برای جذب جفت روحی خود باید طی کنید می پردازیم.

مرحله اول جذب زوج روحی: خودتان و خواسته هایتان را بشناسید.

در تعریف جفت روحی اشاره کردیم که، جفت روحی شخصی است که بیشترین شباهت را به ما دارد. پس در قدم اول خودتان را به خوبی بشناسید. بدانید که چه کسی هستید و از زندگی چه چیزی می خواهید!هدفتان از ازدواج چیست؟ صرفاً داشتن یک جفت روحی، یا شخصی که کنارش آرامش داشته باشید؟!!!یادتان باشد که طبق قانون جذب هر چیزی همانند خود را جذب می کند! پس برای جذب جفت روحی توصیه می کنیم که، ابتدا خود را به خوبی بشناسید. اخلاقیات خود را صادقانه بررسی کنید. تمام ما سرشار از صفات مثبت و منفی هستیم. مهم این است که اعتماد به نفس پذیرش نقاط ضعفمان را داشته باشیم؛ در این حالت است که متوجه میشویم طرحواره ای درون ما فعال نیست. همچنین عزت نفس بالایی داشته باشیم و نقاط قوت خود را نفی نکنیم. سفر به درون را آغاز کنید. قبل از اینکه به دنبال جذب جفت روحی خود باشید تا دنیا رو از دریچه چشم آن ببینید، خودتان را پیدا کنید. اگر خودتان را نشناسید، اگر ندانید چه چیزهای خوشحال و چه چیزهایی ناراحتتان می کند، نمی دانید که به دنبال چه شخصیتی با چه ویژگی هایی می گردید!

تذکر: توصیه می کنیم که این کار را جدی بگیرید و برای آن زمان بگذارید. با یک ساعت و یک روز نمی شود به خودشناسی رسید. برای شناخت خودتان وقت بگذارید. چه کسی از شما برای دریافت توجه و تمرکزتان، شایسته تر است؟ بهترین راه شناخت خود انجام مدیتیشن های مستمر است. سعی کنید ابتدا به آرامش برسید سپس درونیات خود را کشف کنید.

مرحله دوم جذب جفت روحی: ویژگی های جفت روحی خود را لیست کنید. 

اگر مرحله اول را به خوبی انجام داده باشید، اکنون دقیقا می دانید چه چیزهایی در زندگی حالتان را بهتر می کند. خب، اول باید دقیقا بدانید که از جفت روحی خود چه می خواهید.بهتر است درباره فهرستی از همه چیزهایی که می خواهید در یک شریک (همسر) جذب کنید، بیندیشید و آن ها را بنویسید. اینگونه درصد خطای شما در جذب جفت روحی بسیار کم می شود. می توانید مواردی چون یک همسر عاشق، مراقب، مشوق، صادق و وفادار را بنویسید. می توانید هر آنچه که تصور می کنید را بنویسید. فقط شما می دانید که چه می خواهید. می توانید آنقدر صریح باشید که بگویید یک شریک جذاب می خواهید، می توانید رنگ چشم، رنگ مو، قد، هیکل و غیره را فهرست کنید.

از قانون مهندسی معکوس ناخواسته ها برای جذب جفت روحی بهره بگیرید.

اگر در فکر کردن به این موارد مشکل دارید، تنها به چیزهایی فکر کنید که در روابط قبلیتان دوست نداشتید و آن ها را به چیزهایی که باب میلتان است تغییر دهید.اگر شخصی که با او بودید فرد غمگینی بود، شاید او جفت روحی شما نبوده است. اکنون شخص شادی را از کائنات بخواهید. اگر فردی که با او در رابطه بودید به اندازه کافی ماجراجو نبود، خواهان جذب جفت روحی ماجراجوتری باشید. در مورد فهرست صریحی از جیزهایی که می خواهید در قالب یک همسر جذب کنید بیندیشید، این فهرست می تواند هر اندازه که می خواهید کوتاه یا بلند باشد.فرآموش نکنید که این مرحله یعنی نوشتن خواسته ها، از مهم ترین مراحل قانون جذب است. پس اگر به دنبال جذب زوج روحی هستید، تمام جزئیات را لیست کنید.

لیستی که من در وصف جفت روحی ام آماده کرم دو صفحه بود. سعی کردم هیچ چیزی را جا نگذارم. و اگر روز بعد به چیزی فکر می کردم، آن را به لیستم اضافه می کردم. همیشه می توانید چیزهایی را به لیستتان اضافه یا از آن حذف کنید. این لیست مال شماست.و حتما اضافه کنید که این شخص چه احساسی به شما می دهد. کائنات به ارتعاشات بیش از کلمات پاسخ می دهد. بدین ترتیب، هنگامی که به شکل عاشقانه و شادی به همسرتان می اندیشید، کائنات با رساندن مقدار بیشتری از آنچه احساس می کنید به ارتعاشاتتان پاسخ می دهد. به محض اینکه شخصی که طالبش هستید را جذب کردید، با همه ی صفاتی که فهرست کرده اید و شخص مورد نظرتان آن ها را دارد غافلگیر می شوید. می دانم که من با نتایجم کاملا متحیر شدم. شخصی را ملاقات کردم که تقریبا همه ی موارد موجود در لیست مرا داشت و این شگفت انگیز بود.

از قانون جذب زوج روحی برای جذب افراد متاهل استفاده نکنید.

در مورد افرادی که در رابطه عاطفی هستند. لطفا این را بدانید که شما نمی توانید و نباید از فردی که اطلاع دارید همسر (شریک عاطفی) دارد بخواهید با شما رابطه برقرار کند چون این امری متناقض است.این کار، یک قانون دیگر کائنات را آغاز می کند؛ قانون کائنات کارما (حاصل کردار انسان). همیشه به یاد داشته باشید آن چه را دریافت می کنید که ایجاد کرده اید. اما شما اختیاز آزاد دارید، بنابراین می توانید آنچه را که دوست دارید انجام دهید.

اگر در رابطه ای هستید که حس نمی کنید به شما ارج و احترام می نهد، ممکن است قبل از خواستن شخص دیگری، بخواهید خودتان را از آن شرایط خلاص کنید.بهتر است رابطه عاطفی جدیدتان را به بهترین شیوه ی ممکن و به دور از منفی بودن (بدبین بودن) آغاز کنید. در مورد استفاده از قانون جذب برای ایجاد تغییر پس از یک جدایی، بیشتر بخوانید.

مرحله سوم جذب جفت روحی: به جذب زوج روحی خود باور داشته باشید.

اکنون اینجا بخشی هست که انجامش می دهیم تا جفت روحی خود را جذب کنیم. شما باید ابتدا باور کنید که ارزش چنین شریکی را دارید. اگر می خواهید همسر خوشحالی را جذب کنید، در آن صورت اول خودتان باید شخص خوشحالی شوید. اگر می خواهید جفت روحی قابل اعتمادی را جذب کنید، در آن صورت اول خودتان باید شخص قابل اعتمادی شوید. اگر می خواهید همسر عاشقی را جذب کنید، در آن صورت اول خودتان باید شخص عاشقی شوید. برای جذب جفت روحی با ویژگی های مورد نظرتان، ابتدا خودتان باید به شخصی که می خواهید تبدیل شوید.قانون جدب همیشه افرادی را کنار هم قرار می دهد که جفت ارتعاشی هستند (از لحاظ ارتعاش جفت هستند).این جهان مبتنی بر جذب است و شما آنچه را به دست می آورید که منتشر می کنید. به خاطر داشته باشید که همانند، همانند را جذب می کند.

مرحله چهارم جذب جفت روحی: از تخیلاتتان استفاده کنید.

سپس باید از تخیلتان استفاده کنید، تصور کنید اگر این شخص هم اکنون در زندگیتان حضور داشت چه احساسی داشتید؟ چه حسی دارد؟ احساسات خوب بهترین روش برای جذب همه ی آن چیزهاییست که می خواهید.من خودم را با شخصی که می خواستم، در یک جزیره تصور می کردم. تصور می کردم که دست در دست، در ساحل راه می رفتیم، در حالی که فقط به یکدیگر عشق می ورزیدیم و از یکدیگر لذت می بردیم. تصور می کردم که زندگی ما در خانه به چه شکل خواهد بود. هر روز گل گرفتن، خندیدن و لذت بردن از همراهی یکدیگر، یا خوشحال بودن هنگامی که پس از ساعات کار طولانی در روز، یکدیگر را می دیدیم. از تخیلتان بهره ببرید تا بهترین ارتعاشات را ارسال کنید. بنشینید، ریلکس شوید و آن را مانند یک فیلم در ذهنتان تصویر سازی کنید، آن را به یک تصویر واضح تبدیل کنید و تا جایی که می توانید واقعیش کنید.

برای جذب جفت روحی شخص خاصی در ذهنتان نباشد.

بهتر این است که شخص خاصی در ذهنتان نباشد. اجازه دهید قانون جذب شخصی که می خواهید را به شما برساند. اما اگر شخص خاصی را مد نظر دارید قطعا ممکن است آن شخص شما را جذب کند چون من این کار را انجام داده ام. اینجا را بخوانید: اما به خاطر داشته باشید که نمی توانید کسی را مجبور کنید با شما باشد. همه، خواست و طلب های خودشان را دارند و شما تنها زمانی این شخص را به تجربه ی زندگیتان جذب خواهید کرد که او هم چنین چیزی را بخواهد.

مرحله پنجم جذب جفت روحی: از افعال زمان حال استفاده کنید.

همیشه سرشار از امید باشید، امیدوار باشید که جهان در واقع سرشار از فردیست که شما طالبش هستید. باید باور داشته باشید که این شخص به زندگیتان قدم خواهد گذاشت. باید اکنون او را اینجا ببینید! باید چیزهایی مانند “خوشحالم که مرد یا زن رویاهایم را دارم و جفت روحی ام را یافتم” بگویید. خیلی عاشقش هستم. بی صبرانه منتظرم به خانه برسم تا آن شخص را ببینم. این روشی است تا خودتان را در فرآیند تفکری قرار دهید که او اکنون اینجاست و سبب می شود ارتعاشی قوی به کائنات بفرستید که شما اکنون چیزی که خواهانش هستید را دارید و کائنات مقدار بیشتری از آنچه احساس می کنید را به شما می دهد. چون پس از چند روز که از خودتان می پرسید آن شخص کجاست، به کمبود چیزی توجه می کنید و کائنات به احساسات مبنی بر کمبود شما پاسخ می دهد و مقدار بیشتری از آنچه که بدان توجه می کنید را به شما می دهد و زمان بیشتری طول می کشد تا به آنچه می خواهید برسید. باید باور کنید. باور به این واقعیت که دقیقا چیزی که طالبش هستید را دریافت می کنید.

جفت روحی

تاثیر ارتعاش در جذب زوج روحی

برخی از مردم قادرند یک همسر یا شریک عاطفی را سریع تر از دیگران جذب کنند، که این تنها به این معنیست که آن ها با افکار خود هماهنگ اند، بنابراین قادرند چیزی که می خواهند را اندکی سریعتر جذب کنند. دیگران زمان بیشتری صرف می کنند تا افکار و عقایدشان را با آنچه که می خواهد همسو سازند. این لزوما چیز بدی نیست. می دانم گاهی چیزهایی را الان الان الان می خواهیم!

تفاوت جفت روحی و نیمه گمشده

جفت روحی جزئی از خودتان یا بهتر بگویم نیم دیگر خودتان است، در حالی که نیمه گمشده کسی است که با او رابطه عاطفی خاصی دارید زیرا احساسات، نگرش‌ها و باورهای مشابهی دارید.

ویژگی‌های جفت روحی ویژگی‌های نیمه گمشده
بر اساس احساسات عاشقانه شدید ایجاد می‌شود. بر اساس سازگاری دو نفر با هم شکل می‌گیرد.
معمولا کوتاه‌مدت است و فقط گاهی ممکن است مادام‌العمر باشد. ممکن است کوتاه‌مدت یا بلندمدت باشد.
طبیعتی رمانتیک و جنسی دارد و گاهی ممکن است افلاطونی باشد. ممکن است عاشقانه، جنسی یا افلاطونی باشد.
نقطه مقابل هم‌اند. خصوصیات مشابهی دارند.

ممکن است رابطه با جفت روحی به پایان برسد؟

متأسفانه بله. به‌گفته دکتر فرانسیس، رابطه با جفت روحی هم مانند هر رابطه دیگری ممکن است به پایان خط برسد. بااین‌حال به یاد داشته باشید که هر رابطه‌ای که به‌دلیل الگوهای ناسالم، ناسازگاری، فاصله یا حتی زمان‌بندی نامناسب دچار تنش شود، ممکن است به جدایی ختم شود.

آیا روابط جفت روحی روابطی سمی‌اند؟

مدرکی قطعی وجود ندارد که چنین روابطی ذاتا سمی‌اند. به‌گفته محققان، سمی‌بودن رابطه به افراد درگیر در رابطه و میزان هوش هیجانی آنها در طول زمان باهم‌بودنشان بستگی دارد.

فکرکردن بیش از حد به جفت روحی ممکن است مشکل‌ساز و باعث اعتیاد به عشق شود. اعتیاد به عشق که عشق بیمارگونه هم نامیده می‌شود، شکل وسواس‌گونه‌ای از عشق است. فردی که معتاد به عشق شده است، ممکن است طوری به شخص دیگری علاقه‌مند شود که سایر جنبه‌های زندگی خود را نادیده بگیرد.

محققان به افراد توصیه می‌کنند که در روابطشان بیش از حد روی این مفهوم تمرکز نکنند. اگر به این مفهوم بیش‌ از اندازه بها بدهیم، ممکن است روزبه‌روز از استانداردها، شهود و منطق خود فاصله بگیریم، اینجاست که این مفهوم به باوری آسیب‌زننده تبدیل می‌شود. همیشه باید روی قضاوت، افکار، اعمال و تصمیمات خودمان تسلط داشته باشیم.

اگر متوجه شده‌اید که افکار عاشقانه اثر منفی بر زندگی‌تان می‌گذارند، به متخصص سلامت روان مراجعه کنید.
پیوند روحیجفت روحی

اگر شریک زندگی‌مان جفت روحی ما نباشد، چه اتفاقی می‌افتد؟

تشخیص اینکه شریک عاطفی جفت روحی هست یا نه، سخت است. به‌گفته دکتر فرانسیس، تعهدداشتن و تلاش برای بهترین‌بودن در هر رابطه‌ای مهم و تأثیرگذار است.

نکته دیگر اینکه طرز نگرش شما به همسرتان نیز بر کیفیت رابطه اثر می‌گذارد. طبق پژوهش‌ها، افرادی که معتقد بودند شریک زندگی‌شان همسر ایدئال آنهاست، بیش از دیگران از رابطه‌شان رضایت داشتند.

کلام آخر و جمع بندی:

ارتعاشات همسو با خواسته هایتان بفرستید.

همیشه بهتر این است که با چیزی که می خواهید همسو باشید، در این صورت چیزی را جذب می کنید که واقعا طالبش هستید و همان زمانی که واقعا حضور دارد آماده اش می شوید. به عنوان مثال، من دوستی دارم که دقیقا پس از جدایی از دوست پسرش، به سرعت وارد یک رابطه شد. عزت نفس پایینی داشت و دید مثبتی به روابط نداشت. به این دلیل که به خودش زمان نداد تا بر چیزی که در یک رابطه ی جدید می خواهد تمرکز کند، سرانجام شخصی را جذب کرد که احساسات و افکار منفی مشابهی داشت، که در انتها گفت، و پر واضح هم بود، که آن رابطه به کار نمی آمد. همانند، همانند را جذب می کند! به همین دلیل بهتر است اول بدانید که در یک شریک عاطفی (همسر) چه می خواهید. اکنون آن افکار خوشایند را تمرین کنید و به محض این که احساس خوبی را آغاز می کنید و شروع به باور کردن می کنید، با آنچه که در یک رابطه می خاوهید همسو می شوید و شخصی که در طلبش هستید حضور می یابد.

نگران زمان و مکان جذب جفت روحی خود نباشید.

نگران این نباشید که این شخص، کجا و چگونه حضور می یابد؛ کائنات مراقب این جزئیات است. کائنات راهی که شما از طریق آن یکدیگر را ملاقات کیند انتخاب خواهد کرد. شما فقط باید روی آنچه که در یک شریک عاطفی می خواهید متمرکز بمانید و بدانید لیاقت هر آنچه که می خواهید را دارید.

تا زمان جذب زوج روحی انگیزه خود را حفظ کنید.

راه هایی که تا زمانیکه او می آید، انگیزه شما را حفظ می کنند، انجام دهید. می توانید فیلم هایی عاشقانه با پایان شاد ببینید. از فیلم هایی با مضمون خیانت یا هر نوع فیلمی که به شکل بدی تمام می شود دوری کنید. به آهنگ های عاشقانه گوش دهید. من سی دی کاملی از آهنگ های عاشقانه ی شاد ساخته ام. بازی رابطه را انجام دهید. یک تخته آرزوها (خیالات) بسازید. تصاویری از زوج های دوست داشتنی و بچه های کوچک بانمک ببرید، اگر این همان چیزیست که می خواهید، عکس های عروسی پیدا کنید؛ حلقه ای که می خواهید را بیابید.اظهارات مثبتی مانند “من ارزش آن را دارم که هر آنچه در طلبش هستم را دریافت کنم” رویتخته اتان بنویسید. آن را سرگرم کننده کنید و در جایی قرارش دهید که هرروز بتوانید آن را ببینید. باید مطمئن باشید همیشه چیزهایی که می خواهید، خواه خوب باشد یا بد، را دریافت می کنید. فقط باید افکار خوب با احساسات عالی به آن بدهید و سپس اجازه دهید وارد زندگیتان شود.کائنات سخاوتمند است. بنابراین چه به دنبال جذب همسر باشیم یا هر چیز دیگری، تا زمانی که در درخواستمان صریح باشیم و در پیش بینی دریافت آن خوشحال، کائنات از بخشودن هر چیزی که طالبش هستیم خرسند است.بخواهید، سرگرم باشید و از این تجربه لذت ببرید تا وقتی که عطا می شود.

به یاد داشته باشید که مفاهیم جفت روحی و نیمه گمشده ذهنی و درونی‌اند. بنابراین قبل از اینکه در آزمون‌های آنلاین سازگاری رابطه شرکت کنید و شریک زندگی خود را کنار بگذارید، بدانید که هدف هر رابطه ایجاد پیوندی است که در آن احساس امنیت و احترام داشته باشید. با این تفاسیر اگر از رابطه‌تان راضی هستید، قدرش را بدانید و به آن پایبند باشید!منبع:verywellmind ، allure ، wikihow

نظرتان درباره ازدواج با جفت روحی یا نیمه گمشده چیست؟ آیا نیمه گمشده حقیقت دارد؟ لطفا نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و کاربران عزیزمان در میان بگذارید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

روزانا چهارشنبه , ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

سلام بله جفت روحی وجوددارد خودم شخصا تجربه اش کردم کارم انرژی درمانی براحتی میتوانم جذبش کنم

آخرین اخبار