چاپ کد خبر: 47663
22 اسفند 1399

حادثه خونین کاروان عروسی بر اثر پرتاب ترقه در اصفهان

سوختگی

پرتاب ترقه به داخل خودرو در کاروان عروسی، سه عضو یک خانواده را در اصفهان راهی بیمارستان کرد.

ایلنا: سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: این حادثه در خیابان آتشگاه سه راهی خمینی شهر ابتدای خیابان امیرکبیر پوشش داده شد.

عباس عابدی افزود: در این حادثه سه نفر از اعضای یک خانواده از جمله یک مرد، یک زن و یک کودک، مصدوم و به بیمارستان ۹ دی خمینی‌شهر منتقل شدند.

هم اکنون بیشتر شهرستان‌های استان اصفهان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند و هشدارِ جدی علوم پزشکیِ اصفهان برای جلوگیری از اعمالِ محدودیت های شدیدِ کرونایی در سالِ نو، پرهیز از حضور در اجتماعاتی همچون جشن های عروسی است.

رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از حداکثر دو ماسک در ترددهای ضروریِ خارج از خانه، برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ضروری است.

عضو کانال تلگرام اول فارس شوید

%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%84 %D8%AA%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C %D9%87%D9%85%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C %D9%81%D9%88%D8%B1%DB%8C

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷

چندسال قبل شنیدم که پسری یک ترقه میندازه تو ماشین عروس و عروس بیچاره از ترس سکته میکنه میمیره واقعا آن موقع حتی فکر کردن بهش هم ناراحت کننده است بعد نمیدانم کدام بی عقلی یا کم عقلی چنین کاری را انجام میدهد چرا یک شادی را به عزا ویا زخمی شدن عده ای بشود را انجام میدهد

ناشناس شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

مطمئنم که از عمد این کارو کردن اخه کی میاد ترقه رو بندازه توی ماشین؟

آرین شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

بیچاره ها ، آخه کدوم آدم عاقلی ترقه ای که بتونه آسیب بزنه رو توی ماشین پرت می کنه!!!!

ناشناس جمعه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳

چرا تالارها باز هستن

آخرین اخبار