چاپ کد خبر: 118974
28 مرداد 1402

جزئیات خلع سلاح ، درگیری مسلحانه و شهادت یک مامور در کلانتری شهرستان بیضا+عکس

قصور سرباز وظیفه در مراقبت از متهم باعث خلع سلاح و درگیری مسلحانه در کلانتری بیضا شد.فرمانده انتظامی استان فارس ،  از دستگیری یک سارق سابقه‌دار که اقدام به تیراندازی و به شهادت رساندن یک سرباز کرده بود، خبر داد.

به گزارش اول فارس ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس در پی ایجاد درگیری مسلحانه در محوطه کلانتری شهرستان بیضا، با حضور میدانی در محل درگیری گفت: قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و همچنین عدم مراقبت مناسب از متهمان در حال انتقال به بازداشتگاه باعث مسلح شدن یکی از متهمان و وقوع حادثه شد.

بیضا 1

وی با بیان اینکه متهمان قصد فرار از کلانتری را داشتند، گفت: در پی تیراندازی و درگیری متقابل متهم، یک سرباز وظیفه در محوطه کلانتری به شهادت رسید و یک سرباز وظیفه نیز از ناحیه بازو مجروح شده است.

دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است، گفت: وی در نتیجه درگیری متقابل با نیرو‌های کلانتری از ناحیه صورت زخمی و دستگیر شد.

بحرینی با بیان اینکه در حال حاضر متهم در اختیار ضابطان است و موضوع با نظارت مقام قضایی در حال بررسی است، بیان کرد: تحقیقات اولیه در خصوص ابعاد حادثه آغاز شده است.

بیضا 2

وی تصریح کرد:حال سرباز زخمی مساعد و به صورت سرپایی مداوا شده است و حال عمومی متهم پرونده نیز که از ناحیه صورت زخمی شده، مساعد است و جهت انجام مراحل درمان به مراکز درمانی شیراز منتقل شده‌اند.

ساعت ۱۰ صبح امروز فرد سابقه داری پس از صدور دستور بازداشت از سوی مقام قضایی جهت انتقال به بازداشتگاه در اختیار نیروی انتظامی قرار داشت که در نتیجه غفلت و سهل‌انگاری سرباز وظیفه با به دست آوردن سلاح سازمانی وی قصد فرار داشت که در پس از وقوع حادثه درگیری مسلحانه در محوطه کلانتری مجدداً دستگیر شد.

دستگیری عامل شهادت سرباز وظیفه فراجا در درگیری با سارق سابقه‌دار
فرمانده انتظامی استان فارس ،  از دستگیری یک سارق سابقه‌دار که اقدام به تیراندازی و به شهادت رساندن یک سرباز کرده بود، خبر داد.

سرباز وظیفه رامین جوکار به شهادت رسید

سرباز وظیفه رامین جوکار که به شهادت رسید

به گزارش اول فارس ، سردار “رهام‌بخش حبیبی” در تشریح این خبر اظهار داشت: صبح امروز بیست و هشتم مردادماه یک سارق سابقه‌دار حین انتقال از دادسرا برای اعزام به زندان با مامورین درگیر می‌شود و متاسفانه در این درگیری بر اثر تیراندازی سارق، سرباز وظیفه “رامین جوکار” به شهادت می‌رسد و یک سرباز دیگر نیز مجروح و به مرکز درمانی منتقل می‌شود.
سردار حبیبی اضافه نمود: مامورین حاضر در محوطه برای پیشگیری از آسیب دیدن بیشتر ماموران، ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت سارق تیراندازی که پس از مجروح شدن دستگیر و به مرکز درمانی منتقل گردید.
فرمانده انتظامی استان فارس در پایان اظهار داشت: خوشبختانه حال عمومی سرباز مجروح رضایت‌بخش است.

شهرستان بیضا در ۳۰ کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است.


احتیاط « افغانی ها » را بکنید ! چگونه در شیراز به خانه تیمی رفت و آمد می کردند؟!


پرندگان زیبا که با دیدن شان روح تان تازه می شود [+عکس]

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

کانال سروش 

 کانال روبیکا

 کانال بله

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

برای این سیستم جوانان ایران مهم نیست!!! جوان ایرانی مردنش مهم نیست!تقصیر خودش بوده!حالا جالب اون بیشعوری هم که این گزارش رو بااین ادبیات به چاپ رسانده.

کریم یکشنبه , ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۴:۴۲

روحش شاد یادش گرامی، واقعا فراجا باید اینقدر… باشه که یه معتاد بگفته فرمانده انتظامی بتونه مامور رو تو کلانتری خلع سلاح کنه و اینطور جنایت کنه ماموران کادر چرا اینقدر قصور میکنن که جان نیروی وظیفه به خطر بیوفته، یه کم به فکر جوانهای مردم باشید، خیال کنید بچه های خودتون هستن

ناشناس شنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

تسلیت به خانواده عزیز جوکار که پدرشون هم در حادثه منا جان به جان افرین سپرد.شهادتت مبارک جوان ناکام.تسلیت به ببضا

مهدی شنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

کلمه قصور زیبنده این شهید نیست میتونید بگید هجوم متهم به خلع سلاح کردن سرباز نه قصور

ساریخان شنبه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸

پس نیروی کادر این وسط چکاره هست
چند بار نوشتی قصور سرباز وظیفه …

آخرین اخبار