چاپ کد خبر: 10324
1 مرداد 1398

راز دکمه‌های مردانه محل قتل میترا استاد چه بود؟ / میترا استاد چه آرزوی بزرگی داشت؟

57913756

سومین جلسه دادگاه محمدعلی نجفی برگزار شد و پسر میترا استاد به همراه دایی‌اش وارد دادگاه شد. در این جلسه حمیدگودرزی یکی از وکلای محمدعلی نجفی با حضور در جایگاه گفت: موکلم اقرار به قتل شبه عمدی دارد و هیچ گاه در اعترافات خود نگفته است که اسلحه را گرفتم و مستقیم به سمت میترا  شلیک کردم. در پایان جلسه دادگاه قاضی ختم رسیدگی را اعلام کرد و گفت: در مهلت قانونی حکم صادر می‌شود.

سومین جلسه دادگاه نجفی در حالی پایان یافت که طی آن مشخص شد دکمه‌های پیدا شده در محل وقوع قتل میترا استاد مربوط به پسرش بوده است.

پس از پایان جلسه سوم رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی، مسعود استاد برادر میترا استاد در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا درست است که در قبال اخذ مبلغ میلیاردی قرار است رضایت دهید و اینکه آیا بحث صلح و سازش مطرح است؟  بار دیگر بر قصاص متهم پرونده تاکید کرد.

گودرزی، یکی از وکلای مدافع محمدعلی نجفی هم گفت: برای گرفتن رضایت تلاش کردیم اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

قاضی دادگاه نیز در خصوص تناقضات مطرح شده و اینکه آیا کیفرخواست عجولانه نوشته شده است؟ گفت: این ادعای وکلا است اما همه مراحل قضایی در تحقیقات مقدماتی و در دادگاه طبق موازین قانونی بوده است

مهیار پسر میترا استاد در جایگاه قرار گرفت و به سئوالات قاضی پاسخ داد.ساعت ۱۱:۵۵ دقیقه مهیار پسر میترا استاد در جایگاه قرار گرفت و گفت: وقتی وارد خانه شدم و جسد مادرم را دیدم به خاطر شوک عصبی که داستم پیراهنم را با شتاب از تنم درآوردم و دکمه‌های پیراهنم کنده شد و یک تی شرتی زیر پیراهنم داشتم لباس دیگری به تن نکردم و به خانواده خبر دادم.

مهیار که پیراهن را با خود به دادگاه آورده بود با نشان دادن آن گفت: پیراهنم چهارخانه سبز و سفید بود که روز حادثه همین را به تن داشتم و دکمه هایش کنده شد.پسر میترا استاد در پاسخ به سئوال قاضی درباره در دست داشتن چاقو ادامه داد: بله چاقو در دست داشتم، ولی آن را به راننده آقای نجفی تحویل دادم.

قاضی: در صحنه آن روز گفته بودی می‌خواهی با همین چاقو نجفی را بکشی؟

مهیار پاسخ داد: من این حرف را قبول ندارم و قصد نداشتم کسی را با آن بکشم.

قاضی مجدد پرسید وقتی در صحنه حاضر شدی گفته بودی می‌دانم پدرم، مادرم را کشته است منظورت از پدر چه کسی است؟

مهیار پاسخ داد: منظورم پدرخوانده ام آقای نجفی بود

همچنین مسعود استاد گفت: خواهرم هیچ سرمایه‌ای نداشت و هیچ سرمایه‌ای از او باقی نمانده است. هر چه از منفعت طلبی میترا گفته می‌شود حقیقت ندارد.

222443 396

 میترا استاد همسر محمد علی نجفی شهردار سابق تهران و وزیر آموزش و پرورش اسبق کشور هفتم خردادماه در حمام خانه خود در منطقه سعادت آباد تهران با شلیک گلوله کشته شد.
مسعود استاد برادر میترا استاد امروز قبل از شروع جلسه سوم دادرسی برروی این پرونده جنایی در خصوص اینکه بزرگترین و مهمترین آرزوی خواهرتان پیش از این قتل در زندگی چه بود گفت: بزرگترین آرزوی میترا موفقیت مهیار (پسرش) بود و همیشه می‌گفت::”دلم می‌خواهد مهیار را در بهترین دانشگاه و بر مطرح‌ترین صندلی‌های مدیریتی کشور ببینم و هرروز موفق‌تر شود و همیشه تاکید داشت که مهیار خوب درست بخواند تا بتواند مسیر بهتری برای پیشرفت خود ایجاد کند. ”
مسعود استاد در مورد میزان دارایی‌هایی شخصی میترا استاد گفت: خواهرم هیچ سرمایه‌ای نداشت و هیچ سرمایه‌ای از او باقی نمانده است. هر چه از منفعت طلبی میترا گفته می‌شود حقیقت ندارد. دوست داشت پیشرفت کند و موفق باشد، ولی سرمایه‌ای از وی باقی نمانده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار