چاپ کد خبر: 140396
27 فروردین 1403

شهردار یا شورای شهر شیراز برای ادعای « تخلف آشکار » پاسخی دارند؟

یکی از شهروندان شیرازی با ارسال این مطلب برای اول فارس خواستار پیگیری آن شدند.

دارلرحمه

شهروند علی اصغر ل…انی : سلام..خود آقای شهردار بزرگترین .. و.. ترین فرد در شهرداری است. برای نمونه خدمتتان عرض کنم که :

…بخشنامه یا به اصطلاح قانونی که آن را شما همین سایت اول فارس اطلاع رسانی کردید، منظورم قانون عدم دفن درگذشتگان از تاریخ ۱۴آبان ۱۴۰۲ بود.(البته طبق همان قانون بجز آنهایی که از قبل قبر خریداری کرده اند) مقرر و اعلام گپردید کسی در بخش عمومی دارالرحمه دفن نشود اما بنده چندین بار که برای تشییع جنازه کسانی که از قبل در دارالرحمه قبر داشته اند رفته ام هر بار دیدم که در قطعه چهار مکرر در خیابان مشغول دفن میت هستند و وقتی از مسئولی چگونگی این امر را جویا شدم گفتند اینها کسانی هستند که در شهرداری پارتی دارند و از شهرداری مجوز میگیرند و یا با … به … شهرداری مجوز دفن میگیرند.

وقتی این اوضاع را مشاهده کردم چند بار تصمیم به حضور در شورای شهر گرفتم تا این تخلف شهرداری که خودش قانون وضع کرده و با پارتی بازی و رشوه قانون شکنی میکند به اطلاع شورای شهر برسانم که متاسفانه هنوز موفق نشدم.

مرتبط:

شیرازی‌ها اموات خود را در بهشت احمدی خاک نمی کنند ، چرا؟

اعلام تاریخ توقف رسمی دفن اموات در دارالرحمه شیراز [ برای چندمین بار ]

شما مسئولین سایت اول فارس لطف کنید با مراجعه به قطعه ۵ و ۵ مکرر دارالرحمه قبرهای ۴ طبقه مراجعه و با مشاهده تاریخ فوت اموات که بعد از تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۳ میباشد گزارشی تهیه و در این باره شهردار را وادار به پاسخگویی و این تخلف را به اطلاع شورای شهر هم برسانید تا ببینیم واقعاً شورای شهر میتواند شهردار را برای این تخلف آشکار پاسخگو کند. متشکرم.

انتشار این مطلب بمعنای رد یا تایید موارد مطروحه نبوده و این رسانه آمادگی دارد پاسخ شهرداری یا شورای شهر شیراز را پس از ارسال منتشر نماید

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

بله بقول دوستمون اصلا هیچ سالمندی نمیتونه سرقبورامواتشون برن.فقط اگرافرادجوان باشن که بتونن پیاده سرخاک اموات برن.وفاتحه بخونن.واقعاحق الناسه.خیابانهارادارن بوسیله قبربه قطعات دیگه وصل میکنن.پس نقش شورای شهرچیه؟

ع-ع سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

متاسفانه من این موضوع را حدودا دوسال پیش در فضای مجازی گوشزد کردم در اینجا اعلام میکنم چه در این دنیا چه در آخرت حقی که از من و خانواده خصوصا افراد سالخورده بعلت عدم دسترسی به قبور اموات ( که بعلت فروش و تبدیل راه ها و مسیرهای دسترسی در دارالرحمه به قبرهای جدید) ضایع شده نمیگذرم.

ناشناس دوشنبه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

باسلام ودرود.پدرمرحوم بنده هم درسال ۹۲برحمت خدارفتند.درکنارقبرایشان خیابان پهن بزرگی بودکه کنارش هم دردوطرف خیابان جوی آب بود.حالابه قول آقای علی اصغرهمان خیابان راازپایین قبرکردن ومرده دفن کردن.یعنی هرسری که میرم دارالرحمه خیابان تنگترشده ومرده بیشتری خاک شده.درکل تاچندماه دیگه اثری ازخیابان نمیبینیم

آخرین اخبار