چاپ کد خبر: 140700
31 فروردین 1403

صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان شنیده شد/بروز رسانی میشود

فارس: برخی منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر می‌دهند.

هنوز علت این صداها مشخص نیست و پیگیری‌های خبرنگار فارس تا مشخص شدن دقیق این حادثه ادامه دارد.

شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.

جزئیات جدید از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان+فیلم

منابع خبری به فارس می گویند صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان شنیده شده است. پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می شود ریزپرنده باشد فعال شده است.گفته شده رادار ارتش از اهداف احتمالی بوده است. و شیشه های چند ساختمان اداری در این محدوده شکسته شده است. تصاویر خبرنگار فارس از جلوی پایگاه شکاری ارتش در اصفهان نشان می دهد وضعیت عادی است.


برخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر می‌دهند.

به گزارش تسنیم، برخی‌ منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران هستند، اما هنوز هیچ گزارش رسمی در این باره منتشر نشده است.

مقامات سیاسی و نظامی اسراییلی نیز تا این لحظه در این باره سخنی نگفته‌اند.هیچ گزارشی از انفجار بزرگ یا موشک در اصفهان گزارش نشده است

منابع آگاه به تسنیم  گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ  گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

بر اساس گفته این منابع، با توجه به سطح بالای حساسیت، پدافند شلیک‌هایی را در اطراف پایگاه هوایی اصفهان انجام داده است اما تا این لحظه صرفاً احتمال موضوع ریزپرنده مطرح است، اگر چه این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.


منشا صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است

صابرین نیوز : در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای بنام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد، پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است.

هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل بسر می‌برد.


کانال بی سیم چی:

شهر و استان اصفهان آرام و امن است

صدای انفجار از حوالی پایگاه شکاری ارتش در استان اصفهان بوده.
منشا صدای انفجارها منشا خارجی و یا حمله نظامی نمی باشدبا توجه به سابقه خرابکاری توسط ریزپرنده ها در گذشته احتمال این که منشا صداهای انفجار دقایقی قبل نیز ناشی از ریزپرنده ها با کمک عامل انسانی برای خرابکاری باشد متصور هست.

در حقیقت رژیم صهیونیستی با این اقدام و با کمک استفاده از عوامل داخلی‌خود برای جبران سیلی خورده در عملیات موشکی ایران تلاش می‌کند.

تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل قرار دارد

فارس: منابع موثق می‌گویند تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.
ساعاتی قبل، برخی منابع خبری به فارس از شنیده شدن صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان خبر داده بودند.پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می شود ریزپرنده باشد فعال شده است.بر اساس گفته منابع موثق، تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار